Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rotteregulering med hjemmlavet IR sigte.
#1
Det ser sjovt ud.

Gad vide om det er lovligt i DK at regulere rotter med et 4,5 mmm luftgevær med hjemmebygget infrarød sigte.

http://www.youtube.com/user/snypercat

Jan
Jan
Svar
#2
Enig. Det ser mægtigt sjovt ud....[^]

Hvorvidt det er lovligt eller ej, skal jeg ikke udtale mig om, men jeg er overbevist om at mus og rotter ikke er omfattet af jagt-loven, og vist nok må bekæmpes hele året med alle tilgængelige hjælpemidler, men om skydning med luftgevær (eller andet våben) er includeret, ved jeg ikke.

Specielt denne nedenstående video, synes jeg godt om, og damen kan altså dét knold....[Wink]

http://www.youtube.com/watch?v=uVq0JN5cC...5w4JQ6yBXg

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#3
Det skulle være meget effektivt hvis man er to mand: En med en IR kamera og laserpointer og den anden bevæbnet med en kaliber 12 haglbøsse med 9'er eller 12'er hagl. Ham med kamera og laser finder rotterne med kameraet og pege tæt på rotten. Den anden ser den lille røde prik og sender en ladning hagl afsted. Jeg har set en 12/50 ladning fra Eley med 24 gram 9'er hagl (bly[V]). Det skulle være godt til de klamme sataner[8D]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by TheDarkside

Det skulle være meget effektivt hvis man er to mand: En med en IR kamera og laserpointer og den anden bevæbnet med en kaliber 12 haglbøsse med 9'er eller 12'er hagl. Ham med kamera og laser finder rotterne med kameraet og pege tæt på rotten. Den anden ser den lille røde prik og sender en ladning hagl afsted. Jeg har set en 12/50 ladning fra Eley med 24 gram 9'er hagl (bly[V]). Det skulle være godt til de klamme sataner[8D]



Jeg har svært ved at se at det kan gøres mere effektivt end hende her.

Jeg ved heller ikke lige hvad bondemanden siger til at du og din lillebror skyder med en kaliber 12 inde i kostalden imellem køerne.

Eller har du bare set en helt anden film end jeg [:0]

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)