Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gæt endnu en kugle
#1
Hvilken kugle, restvægt i % og anslagshastighed?

[Image: image_zps90a7214e.jpg]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Swift A-frame, cal .338 og ca 75% restvægt.[Big Grin]

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#3
TTSX, 100%, 935 m/sek.
Du har godtnok fine rene hænder [Smile]
Svar
#4
Lapua mega, .30, 92%. 600 m/sek

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Nu når det er dig claxel.

Svift A i 7 mm rem 10.4 g ms 915 restvægt 98 procent.[Smile]
Svar
#6
Rhino 22-250.
55gr.
96,4%.
919,32ms

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#7
A-frame er det ikke der er ikke sket nogen udposning omkring skillevæggen. Kuglen er i det hele taget i "rund" nok.

Der er bly på spidsen, dermed elimineres vi alle blyfriekugler. Den har i øvrigt slet ikke X-flige, så Leo er helt gal på den.

Nu er hånden skarpere end kuglen, men den kunne faktisk godt være coated, men jeg syne ikke jeg kan erkende de typiske Rhino svungne flige.

Tror personligt mere på bearclaw evt. tipped version.

Men i disse GAP-tider ved man jo aldrig.....

Hastighed og restvægt aner jeg ikke!

D93
Svar
#8
Er det en hånd? Hvis man kender Clax bare en liiiilllle bitte smule herindefra kan man vel godt tillade sig at komme i tvivl. Han kunne vel sagtens finde på at bruge f.eks et stykke torskefilet for at narre fjenden[:I]
Kan en "metalmand" få så rene hænder ???
Hvis det er en "mandehånd" tror jeg vi skal længere ned end cal. 22 for at få det til at passe i størrelsesforhold.

Edit: Clax har jo et par små piger, jeg vil æde min sure jagthat på det er en barnehånd vi ser[:I]
CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Og coatningen kan ikke bruges til noget. Claxel coater selv [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by CP

Er det en hånd? Hvis man kender Clax bare en liiiilllle bitte smule herindefra kan man vel godt tillade sig at komme i tvivl. Han kunne vel sagtens finde på at bruge f.eks et stykke torskefilet for at narre fjenden[:I]
Kan en "metalmand" få så rene hænder ???
Hvis det er en "mandehånd" tror jeg vi skal længere ned end cal. 22 for at få det til at passe i størrelsesforhold.

Edit: Clax har jo et par små piger, jeg vil æde min sure jagthat på det er en barnehånd vi ser[:I]
CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Jeg er nødt til at quote dig, CP, for du kan godt begynde at koge jagthatten [Big Grin]

Er blevet kontornusser (igen)

Til gengæld tror jeg Blackbird roder i mine sager når jeg ikke er hjemme.

Rhino 55 grain vejer nu 53, der er 96,34%

Gider ikke regne på hastighed. 2 ud af tre er flot[:p]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#11
7 mm rem mag, rhino 140 grains Og rest på 93 %

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Prezzy

7 mm rem mag, rhino 140 grains Og rest på 93 %

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog



Sku ha gået til Luis Nielsen [Big Grin][Big Grin][:I]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by Prezzy

7 mm rem mag, rhino 140 grains Og rest på 93 %

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog



Sku ha gået til Luis Nielsen [Big Grin][Big Grin][:I]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Havde været rart, hvis min telefon ikke havde vist en cached udgave af siden. ;-)
Troede at jeg skrev det fjerde indlæg........
DOH!!!!

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#14
Jeg må indrømme at jeg ved at Claus har små sorte kugler. [:0]
Vægten var et gæt ud i den blå... [Big Grin]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)