Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Impuls styring
#1
Kender i det.

Igennem længere tid har jeg overbevist mig selv om at de rifler jeg har i skabet dækker mine behov for jagt, og anden skydning jeg har adgang til.
Når man så ser en reklame for en riffel, granskes den nøje, nok ikke fordi det er fornuftigt, men fordi det er spændene.
Det kunne jo også være man kunne opfinde et eller andet behov der muliggjorde at en riffel mere kunne komme i skabet.

Den anden dag var jeg igen forbi den Blå Avis, og uden jeg vidste af det havde min underbevished taget styringen og budt på en riffel. Fanden til konflik med min fornuft[Big Grin] nu håber min fornuft så bare at sælger ikke accepterer buddet[8D]

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#2
Kender det alt for godt... Var liiiige et smut forbi lauritz.com den anden dag.... der blev jeg "heldigvis" overbudt

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#3
Uha, uha....

Jeg har flere af den slags impuls-våben stående i mine skabe....[:p]

Jeg blev også overbudt på Lauritz.com forleden.... Heldigvis, for ved nærmere eftertanke, så har jeg hverken plads, råd eller brug for den.....[:I]

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]

Edit: Rettelse af tyrk-/stavefejl
Svar
#4
Led også af Armas Numeralis med en svag overtone af hæmmet impuls-kontrol første gang jeg boede her i grønland.
Købte og solgte våben lidt på hobbybasis, satte dem i stand mekanisk og solgte dem uden egentlig profit - nød bare ar rode med våben, og gør det stadig, omend i mindre omfang.

Havde på et tidspunkt 42 rifler stående samt 8-10 haglgeværer.

Har i dag satset på kvalitet og særegenhed fremfor kvantitet. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)