Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6.5x68....?
#1
halløjsa [Big Grin] fik desværre en hjernedød ide at bestille mig en 6.5x68 pibe til min sauer 202.. da den bare står i skabet og keder sig[8D] så ville høre om der nogle med erfaring med denne travle kaliber? mvh Rune[:o)]
Svar
#2
Ved intet om denne cal. Men du kunne tage med mig og prøve den i virkeligheden, du ved hvor rejsen går til, så kom ud af hullet.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Ja Nemlig Rolin.. henter røret i mandag, og så må vi se...
Svar
#4
Hej Rune.

Jeg har em gammel mæuser (fra 1936) i den kaliber. Den er kræsen-kræsen, men er også med 1:15" twist, så den spiser ikke bolcher, som er tungere end 8,2 gram, uden at præcisionen går helt ved siden af skiverne...[V]

Kontroller din twist-rate og vend tilbage, så er jeg sikker på at der er flere herinde, som kan guide dig.

Vær i øvrigt opmærksom på at piben ikke klarer flere tusinde skud![:0]

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#5
oki, det er jo en rws kaliber, så har tømt lageret hos en våbenpusher på keglspids.. så håber den kan lide det Smile ja ved godt den er lidt sur mod piben, havet skudt på maks 1000 skud så det ud i bunken med den Smile tak for input Per Smile mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)