Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Härkila stealth optifade nogen der har prøvet det?
#1
Hej jægere!

Overvejer at købe ovenstående.

Er der nogen der har prøvet dette sæt?

Er blevet rådet til at droppe härkila optifade q fleece, da det skulle larme som velcro når man sidder op af et træ[Sad!]

Jeg skal bruge tøjet til bukkejagt (pürsch).

Håber at i vil hjælpe og kommentere på mit spørgsmål.
Svar
#2
Jeg har med stor succes brugt dette sæt i et par år. Det er et super fedt sæt efter min mening. Det fungerer ligesom en skaljakke, dvs. at man kan bruge det under alle temperaturforhold. Hvis det er varmt, så har jeg kun jakken på, og hvis det er koldt, så tager jeg uldundertøj og en trøje indenunder.

Det er ikke det mest lydløse der findes, men det er heller ikke overdrevet larmende.

Vandtætheden er i topklasse, og pasformen er også helt i top. Jeg er træt af, at jagttøj altid skal være så stort i det. Det er dette sæt ikke, det sidder rigtig godt. Desuden er camomønsteret rigtig godt. Man falder i et, de fleste steder[Smile]

Prisen er desværre lidt i den dyre ende, men jeg har heldigvis mine forbindelser[Big Grin]

Kan klart anbefale det[^]

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#3
Er det stealth sættet du omtaler? Eller er det q fleece? Kan du evt dele ud af dine forbindelser, hvis jeg også tager hovedbeklædning med hat og maske :-)

Tak for kommentaren :-)
Svar
#4
Er sættet "myggetæt"? Jeg HADER at blive spist igennem jagttøjet af, især de ihærdige Svenske, myg.

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by jesperogkit

Er det stealth sættet du omtaler? Eller er det q fleece? Kan du evt dele ud af dine forbindelser, hvis jeg også tager hovedbeklædning med hat og maske :-)

Tak for kommentaren :-)



Det er stealth sættet. Tja det kan jeg muligvis. Kan da i hvert fald finde en pris til dig. Jeg skal bare bruge din størrelse.

Det er ikke sorte varer[Wink] Har bare en forbindelse til en butik. Vi tar den lige over PM[Smile]

Jeg har ingen fortjeneste ved det, men blot en hjælp.

Hilsen Kim

@ Boldsen: Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg ved det faktisk ikke, men jeg kan dog ikke erindre, at jeg er blevet stukket igennem det.
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)