Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gemsejagt
#1
Drømmer om at prøve at jage gemse i Europa - gerne med mulighed for at kombinere med muflon og/eller kronvildt. Er der nogen der har erfaringer / anbefalinger og gerne kontaktdata hører jeg det gerne
Martin
Svar
#2
Jeg havde nogenlunde samme drøm, og vil gerne gentage[Wink] - men jeg fandt simpelthen Gemsejagt i Europa for dyrt. Det er muligt at lave en 14 dages tur til New Zealand efter Gemse (og andre arter hvis man lyster det) til samme pris som 2-3 dages jagt koster i Østrig med et middel trofæ.

Men det er smag og behag - jeg vil bare hellere til NZ[:p].

//Bo

Man skal ikke fortryde det man har gjort, men fortryde hvad man ikke får gjort........
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Ellers er der jo Rumænien der er ihvertfald mulighed for at kombinere med mange ting buk,svin,Hjort , Bjørn, alt efter årstiden

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Min kontakt i Spanien kan tilbyde 2 forskellige gemser racer.
Jagten koster 2.500,00 € ingen grænse på trofæ størrelse.
Prisen er alt inklusive i Spanien, du skal bare selv ordne flybillet.
Hvis du mod forventning ikke skyder, kan du komme tilbage og prøve igen her skal du kun betale for dagsrate og fly, trofæafgiften har du betalt for, den er gyldig i op til 3 år.
Kontakt Antonio Teruel på Iberhunting.com
Skal du have hjælp med kontakt, så send et PM til mig.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Jeg var også meget lun på en gemse jagt i østrig.
Men da jeg så de totalt sindsyge trofæ priser , for et sæt horn,
så kunne det bare være lige meget. :-(

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
JEg vra i Østrig for tre år siden på ferie. Kom tilfældigvis forbi en jagtforretning.
Gik ind og spurgte til jagtmulighederne og priser mv.
Manden bag disken sagde at hjortejagt var økonomisk umulig at komme i nærheden af (der han mange fine gevirer på gavlene af stort set alle husene i landsbyen) - men at man nok skulle regne med at slippe omkring 1000 Euro for en gemse. Tænker man måske skulle prøve på egen hånd at skaffe sig kontakt tli de lokale, hvis man ville prøve det - evt. gennem en jagtforretning.
Vi var i området omkring Zillertal - og når vi var ude i bjergene og gå, så vi masser af fod fra råvildt og gemse.... Så også en enkelt kronhjortehin i et dalstrøg...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)