Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ritter optik
#1
Hej Er der nogen her i forummet som kender til Ritter optik.de ??
Svar
#2
Jeg købte en 6x24-50 kikkert der sidste år.
Der var hurtig levering, og kikkerten var billig.
Og jeg fik nøjagtigt det jeg betalte for, altså en billig kikkert der bestemt ikke var noget at råbe hurra for.
Mvh Per
Svar
#3
OK tak, jeg havde heller ikke forventet den store optik-kvalitet til de priser, men var mere interesseret i leveringtid da jeg vil prøve en af montagerne, som skal modifiseres til et natsigteoptik

mvh CBT
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by cbterp

OK tak, jeg havde heller ikke forventet den store optik-kvalitet til de priser, men var mere interesseret i leveringtid da jeg vil prøve en af montagerne, som skal modifiseres til et natsigteoptik

mvh CBT



Citat:quote:

Originally posted by cbterp

OK tak, jeg havde heller ikke forventet den store optik-kvalitet til de priser, men var mere interesseret i leveringtid da jeg vil prøve en af montagerne, som skal modifiseres til et natsigteoptik

mvh CBT



Hej
CBT
Fik du lavet din montage?
Jeg skal også til at købe en montage. Hvordan er kvaliteten og er den i stål?
Mvh jesper
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by cbterp

OK tak, jeg havde heller ikke forventet den store optik-kvalitet til de priser, men var mere interesseret i leveringtid da jeg vil prøve en af montagerne, som skal modifiseres til et natsigteoptik

mvh CBT



Det er den her jeg skal bruge

http://ritter-optic.de/Rifle-Mounts/Weav...yrail.html
Svar
#6
Montagen fra Ritter Optik er af aluminium af en ok kvalitet. Selve låsen /låsemekanismen er af stål. Hvad skal du have monteret ??Der findes mange forskellige muligheder og PRISER.

MVH
Christian
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)