Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tajikistan : 81årig dræbt af ulve
#1
81årig dræbt af ulve

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Hvad er det dog for noget fordrukket tågesnak som du linker til Kima.
Nu må du skærpe din kildekritik[Big Grin][Wink][Wink]

ID har jo gentagende gange forklaret at ulve aldrig har angrebet, eller vil angribe mennesker.

Nu kommer du så med links som er i direkte modstrid mod denne ekspertudtalelse[Wink]
Svar
#3
Citat: I den avlägsna bergsbyn Badzhuv Rushan.

Jeg ved godt at Jylland er tyndtbefolket i visse områder, men jyderne ønsker vel alligevel ikke at sammenligne sig med en afsidesliggende russisk bjerglandsby. Her har ulvene været tæt på bebyggelsen i nogen tid fordi der ligger meget sne. Tror I at et lignende scenarie er nært forestående i Danmark? Bevares, i Sverige er der områder hvor der er langt mellem husene men mon ikke der kan findes en løsning hvis ulvene lusker rundt mellem husene på jagt efter mennesker?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat: I den avlägsna bergsbyn Badzhuv Rushan.

Jeg ved godt at Jylland er tyndtbefolket i visse områder, men jyderne ønsker vel alligevel ikke at sammenligne sig med en afsidesliggende russisk bjerglandsby. Her har ulvene været tæt på bebyggelsen i nogen tid fordi der ligger meget sne. Tror I at et lignende scenarie er nært forestående i Danmark? Bevares, i Sverige er der områder hvor der er langt mellem husene men mon ikke der kan findes en løsning hvis ulvene lusker rundt mellem husene på jagt efter mennesker?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Der er da flere steder i Sverige hvor ulvene allerede lusker rundt blandt husene - fx så afsidesliggende steder som Bengtsfors. Ulvene i Sverige jagter ikke mennesker, men de tager da en hund i ny og næ og tryghed spreder de ikke.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)