Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sindssyge mennesker
#1
Hej vi er for tiden på en lille rejse på USAs vestkyst, og kørte igåraftes ved 18-19 tiden igennem Los Angeles, da det er ca 12 år siden vi var der sidst havde vi bevidst fået tiden til at passe så vi ikke skulle gøre det i myldretiden, men ak, der var sindssygt mange biler, 6 baner sydgående og 6 baner nordgående, vi skulle til San Diego, og det gik derudad med tungen lige i munden med ca 80 miles i timen, heldigvis kunne vi ta car pool lane, ellers havde det været helt hopløst, jeg fatter ikke at mennesker vil udsætte sig selv for den tortur 2 gange om dagen til og fra arbejde. Er meget glad for at vi ikke skal gøre det mere end en gang hvert 10-12 år.
[xx(][Sad]
Svar
#2
You're growing older - thats all [8D]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Tak M@X du er en rigtig ven, ja selvfølgelig er jeg det men der er helt klart flere biler og flere idioter på vejen, flere skiftede bane foran os uden at blinke først, nå men som H.C. Andersen skrev
"At rejse er at leve" og uden tvivl her lever man[Big Grin][Big Grin]
Svar
#4
Hva pokker er det for noget piveri, Marion. Du ved du skal til San Diego, saa er det blot at følge I-405 og senere I-5 South, saa kommer det helt af sig selv. 80 mph er vel ogsaa i overkanten hvis du skal ha' nogen fornøjelse ud af turen og nyde udsigten.
H
Hogmeister
Svar
#5
Du skulle bare prøve at være deporteret til djævleøens motorvejsnet i morgentimerne og ved 16 tiden.....når man kommer fra en landsdel hvor vi plejer at have motorvejen for os selv..[Wink].
Tror hellere jeg skal undlade at se Falling Down på netflix i aften[}Smile]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED HOYT Element RKT


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#6
Ja, kunne vi ikke importere noget asfalt fra jylland, I har ikke meget at bruge det til. [Wink]

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#7
Vi har fået motorveje for at kunne komme hurtigt hjem.....fra jer[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED HOYT Element RKT


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#8
Ja, Tonny, det ER nu rart at kunne komme hurtigt væk fra dem.... når man får chancen Smile

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
@Hogmeister, det var selvfølgelig den rute vi tog, men ved den tid er der ikke nogen udsigt at nyde, vi har jo tidligere boet i nærheden, men det var inden min hjerne var færdigudviklet....[^]
Svar
#10
Tjaaaa.

Ved nærmere eftertanke kan jeg se at tingene er ligeligt fordelt mellem det vestlige og det østlige Danmark.

I Jylland har man alle motorvejene, og på Sjælland har man alle bilkøerne....[B)]

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#11
Nu har der jo osse gennem tiden været en række Jyske trafikministre [Wink]

men ellers ved jeg fra min egen krop at omkring Vejle er der kø hele dagen [xx(]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Ha ha ha, du har helt Marion...
De korer som havde de lige rovet en bank. Og sa dem korte afstand mellem koretojerne med den hastighed. Var fornyelig til VM i revolverskydning i San Luis Obisbo pa vestkysten, utroligt man overlevede.

Hver gang jeg kommer hjem fra CA, foles det bare undu bedre at bo her i skonne Arkansas, hvor bilerne er dampdrevede.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#13
Helt enig GI, total mayhem...
Svar
#14
Far en til at spekulere over, hvad en IPSC power faktor ville vare pa en SUV med 80 miles i timen...

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#15
Rigelig, måske samme som en Bowlingball..
Svar
#16
Har en gang hørt/læst et sted at, hvis at bil tætheden skulle være som i jylland, skulle der være 16 vognbaner i hver retning på Køgebugt motorvejen [:0]

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)