Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Antal klik i swarovski 6-24x50.
#1
Som spørgsmålet lyder hvor mange cm er der at arbejde med i kikkerten? Og er der lige mange klik i højde og bredde?[8D]
Svar
#2
Prøv at kikke i manualen eller gå ind på swarovski´s hjemmeside og læs pdf udgaven af manualen der.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Hej rekylling.

En Swarovski 6-24x50 PV-S

Højden: 120 cm.

Siden: 70 cm.

Såvidt jeg kan se i manualen.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#4
Har fundet det i løbet af natten. Sidder nu og tænker at når jeg løber tør for klik mellem 700 og 725 meter med min nuværende kikkert og jeg blot for en enkelt gangs skyld vil prøve at skyde på 1000 meter. Kan man så bruge delingen mellem stor lodret stolpe og lille stolpe. På min kikkert giver det 35 cm på 100 meter. Min kikkert klikker i 1 cm bidder. Hvis jeg bruger dette "lille" kryds som 0 hvordan skal jeg så beregne klik mv?
Svar
#5
Rekylling det er jo ren matematik. Hvis du har 35cm. på 100m. så har du 350cm. på 1000m. [Smile]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#6
Ja det er matematik. Men kan jeg klikke videre fra 335 meter som normalt?
Svar
#7
Ja.

Eller sagt på en anden måde: du trækker bare 35 klik fra det du skulle have klikket, når du bruger det andet punkt.

Dette gælder kun hvis sigtekorset sidder i 1. billedplan. Sidder det i 2. som jeg tror dit gør, gælder det ved den forstørrelse der giver 35 klik mellem de to punkter.

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
Takker
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)