Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dusør for havørnedrab
#1
Jæger udsætter dusør:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6...ml?forside

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Sådan - [Image: Ok_man.png]

[Image: bueskytte.png]
Svar
#3
Jeg har hørt de smager som kylling!
H
Hogmeister
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jeg har hørt de smager som kylling!
H



Jeg har hørt du smager som kalv.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Ak ja. Igen ingen humor eller selv ironi.
H
Hogmeister
Svar
#6
Jeg synes at det var god (måske lidt sort) humor [8D].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#7
Uffe, det kommer sig af at jeg engang blev sendt over til Pelee øen i Lake Erie, fordi nogen havde skudt en Bald Eagle. Formaalet var at finde gerningsmanden og arrestere ham.
Men som saa mange ø-boere, (198) holdt de deres kæft allesammen, og drillede os istedet med at den smagte som kylling.
Efter to dages undersøgelse maatte vi rejse tilbage til fastlandet med uforettet sag.
Det blev aldrig opklaret.
H
Hogmeister
Svar
#8
Humor: dusør for at dræbe en rovfugl. Damn der er mange hernede. Jeg kan nok nå at dræbe for 2-300.000 om dagen den næste uges tid.
Der burde nok stå"dusør for at opklare drab"!
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Uffe, det kommer sig af at jeg engang blev sendt over til Pelee øen i Lake Erie, fordi nogen havde skudt en Bald Eagle. Formaalet var at finde gerningsmanden og arrestere ham.
Men som saa mange ø-boere, (198) holdt de deres kæft allesammen, og drillede os istedet med at den smagte som kylling.
Efter to dages undersøgelse maatte vi rejse tilbage til fastlandet med uforettet sag.
Det blev aldrig opklaret.
H



Ja det er ikke let at lokke små samfund til at tale. For nogle år siden var der en der donerede en sportshal til den lokale skole i den lille by, hvor mine forældre bor. Da ekstrabladet kom og spurgte, var der ingen der vidste noget. Alle ved selvfølgelig at det vat ham der havde arvet en masse penge fra en far han ikke så meget til.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)