Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chassissystemer til Rem 700
#1
På foranledning af en kollega der forsøger at sælge mig en Rem 700 - og fordi min hjerne og googlefu driller - vil jeg høre jer ærede formænd om der er nogen herinde der er bekendt med hvilke chassissystemer til Remington 700 SA der kan opdrives - og tilvejebringes - her i DK eller bringes hertil uden at det kræver det vilde papirarbejde ??

Jeg er med på at Hatting har MDT Tac 21 men derudover ??

Mvh Zeb
Svar
#2
Accuracy International AICS
Accuracy International AICS AX

Choate Ultimate Sniper stock

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Roedale har på sin hjemmeside. Hvor meget han har i virkeligheden ved jeg ikke. Han kan vist godt være længe om at levere.

http://www.webshop.roedale.de/index.php?...8feb8b9bca

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Længe er vist en mild underdrivelse.... Han leverer og svarer ALDRIG....så medmindre du kan køre forbi hans fabrik, så lad vær med at bestille noget - og betal ALDRIG via hans hjemmeside hvis du alligevel ønsker at købe derfra. Han trækker pengene med det samme og så sker der ikke mere.... Måtte have PBS til at trække pengene tilbage efter knap 3 måneder....

J.
Svar
#5
Åh ja Roedale have jeg glemt, men efter hva man kan "høre" rundt på indernettet så høster den gode mand ikke ligefrem roser mht levering [xx(]

Happy ved du hvem der evt ligger inde med Choate eller AI ??

Jeg KAN simpelthen ikke få den [xx(][}Smile][Sad][B)] computer til at udelade USA i søgningen

Mvh Zeb

EDIT: Jamo du bekræftede lige hva jeg havde læst/hørt mig til..
Svar
#6
der er også
H-S Precision
McMillan

har lidt forskælligt så kik ind og se med fingrene[Wink]

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#7
Hatting for S.... kan du SÅ se at få opdateret din hjemmeside [Wink]
Svar
#8
Zeb. Jeg har Choate ( som Hatting har ændret med bundmetal og AI magasiner).
Det fungerer rigtig godt, men jeg har en lille barnehånd og Choateskæftet er bygget til noget større hænder , så overvejer at skifte ud. Hvis du har lyst er du velkommen til at prøve den med fingrene.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Zeb

Jeg KAN simpelthen ikke få den [xx(][}Smile][Sad][B)] computer til at udelade USA i søgningen



Prøv med din "Google-foo"... at tilføje dette til din søgestreng :

SITE:.DE

SITE tilkedegiver overfor Google at du kun ønsker sites der ender på .de (tyskland)

SITE:.DE (tyskland)
SITE:.DK
SITE:.CO.UK
SITE:.SE
SITE:.NO
osv Wink

Så kan du styre hvilke sites du ønsker at se på, hvis du har en fornemmelse af at du skal søge i England eksempelvis... Smile

Selv handler jeg gerne i england og tyskland.
Men har ikke lige nogen pejling på hvem der ligger inde med hvad.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#10
Happy, det var sgi da snedigt det trick - takker [Big Grin]

CP det lyder ikke tosset - hvor holder du til i kongeriget ??

Mvh Zeb
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Zeb

Happy, det var sgi da snedigt det trick - takker [Big Grin]

CP det lyder ikke tosset - hvor holder du til i kongeriget ??

Mvh Zeb



8765 Klovborg, Midtjylland. Hvor holder du til?

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#12
Østfyn lige omkring Nyborg - men har familie ved både Ejstrupholm og Ikast så er da i Midtjylland med rimelige intervaller [8D]

Mvh Zeb
Svar
#13
Åh åh, Ejstrupholm. Der er sgu mange i Ejstrup der kender mig - nå det går nok[Big Grin]
25662040 - du kan bare ringe.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#14
CP der er PM

Mvh Zeb
Svar
#15
JESUS [:0][:0][:0] Og lille mig troede at sådan noget som McMillan var noget af det dyreste inden for den slags [:I]

Takket være Happy's lille hint lykkedes det at finde mange, mange fine ting, men alle sammen med en prisseddel på den helt forkerte side af 10.000 [xx(] Herrejemini - jeg skulle kun skyde med den...ikke sende den til månen [B)]

Tid til plan B

Mvh Zeb
Svar
#16
Hvis du går for en af disse hersnes pinde med alu V blok, kan du godt belave dig på st den skal beddes.

Jeg skulle engang ompibe en sådan Hardley Ableson med en sådan Ultimate Sniper pind. det medførte at mit månelandskab øgede ca 50% i areal[xx(].
Uanset ville svinet ikke stabilt under 30mm grupper (223 Sv kroneammo)
efter mange timers testning blev jeg så despeart at jeg plastede systemet i en træpind, hvorefter den lavede 10 skudsgrupper på 10mm.
Herefter gav jeg fan**n i skidtet, fræste det meste af v blokkene et par mm ned, og plastede systemet normalt. Året efter blev ejeren svensk militærmester, og klarede konstant 10 skuds grupper under 10mm. Så han var ret NÖJD
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Zeb
Herrejemini - jeg skulle kun skyde med den...ikke sende den til månen [B)]


Jeg kan anbefale at ligge på lur i "SÆLGES"-underforaet - og nappe skæfter før CP når at reagere. [Wink]

Det virker fint. [Big Grin]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#18
@Zeb,

du behøver bare køre 15 km fra Nyborg, så kan du se lidt af hvert af skæfter[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by n a

Hvis du går for en af disse hersnes pinde med alu V blok, kan du godt belave dig på st den skal beddes.

Jeg skulle engang ompibe en sådan Hardley Ableson med en sådan Ultimate Sniper pind. det medførte at mit månelandskab øgede ca 50% i areal[xx(].
Uanset ville svinet ikke stabilt under 30mm grupper (223 Sv kroneammo)
efter mange timers testning blev jeg så despeart at jeg plastede systemet i en træpind, hvorefter den lavede 10 skudsgrupper på 10mm.
Herefter gav jeg fan**n i skidtet, fræste det meste af v blokkene et par mm ned, og plastede systemet normalt. Året efter blev ejeren svensk militærmester, og klarede konstant 10 skuds grupper under 10mm. Så han var ret NÖJD



@ n/a: Øøhhh... Vil du ikke lige uddybe det lidt [?] Jeg havde - godt hjulpet af div. andre ting på nettet - fået den opfattelse at V-blokkene var tæt på den evige lykke rent præcisionsmæssigt ?? Er det lort eller lagkage ??

Citat:quote:

Originally posted by GT

@Zeb,

du behøver bare køre 15 km fra Nyborg, så kan du se lidt af hvert af skæfter[Wink]

/GT



Tør jeg det GT [?][Big Grin] Jeg indrømmer blankt at jeg måske var en anelse naiv mht. priser på den slags og jeg var da også indstillet på at måtte betale en smule for NIF-faktoren. MEN eftersom jeg var skotte i mit tidligere liv og blev genfødt som jyde, så rev flere store kolestorol-klumper sig løs fra det stakkels tikkeværk da jeg så de annoncerede priser..... Og hvis de holder stik, så kan min nabo dælme hoppe i havet med cementsko på hvis han vil imponeres [Big Grin][Wink]

Mvh Zeb
Svar
#20
Mine erfarringer med V blokken er ikke positive.
Nu skal man dog tage i betragtning at den testede kaliber var noget så voldsom som 223 rem.
Det jeg oplevede under test, var at låsestolen "knirkede" under affyring, dvs at den gav sig lidt i V blokken hver gang man skød, hvorvor der var et lidt anderledes startpunkt for næste skud.
Efter at have skudt et par hundrede skud med miraklet, var bruneringen væk på låsekassen, og der var mørke trykmærker i V blokken.

Men som sagt, da der blev fjernet en del materiale, og lavet en traditionel plastbedding, så var precicionen acceptabel
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)