Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Et sidste skæfte
#1
Hej . Det bliver nok det sidste skæfte jeg laver til mig selv , jeg kan ikke finde flere "gode grunde" til flere rifler [Smile].

[Image: dscn1510_zps7e09e68c.jpg]

Det er en ny Browning A-bolt i 308Win .

Som sædvanligt skyder de godt men låsegangen er ikke som på de ældre udgaver og jeg har slebet og pudset bundstykket lidt for at det skal glide let.

Så er det bare at blive færdig med at gnave i skæftet [Smile].

[Image: DSCN1513_zps272ba4f8.jpg]
Svar
#2
Ja vi venter spændt på at følge projektet.
[Big Grin]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#3
Når du så får al den tid i overskud begynder du vel at holde kurser for os andre wannabe snittere [Big Grin][Wink]

Mvh Zeb
Svar
#4
Lækker "klods" [Big Grin]

Jeg har lidt det samme problem som dig A-Bolt, men det er jo nogen gange svært at la' vær'! [Smile]

Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#5
Ej swift nu skal jeg sende et par projekter op til dig
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Ej swift nu skal jeg sende et par projekter op til dig



Ikke nødvendigt! - Jeg har selv en Browning og en Webley & Scott der står og venter på nye skæfter. [Big Grin]

mvh. Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#7
Lækker pind#128522;
Jeg støtter "zeb" hvis du stopper med at lave flere af de lækre skæfter, så må du til at holde kurser for os andre#128515;
Svar
#8
I kan sku bare gå igang , jeg har også lært mig det hele selv , næsten da [Big Grin]
Svar
#9
Kunne godt tænke mig at vide hvor du køber det fine træ. og hvad koster sådan en kæp.

Lars B.
Svar
#10
Hej . Det er et stykke benhårdt California English Walnut fra http://www.Dressels.com og har kostet 280$ .

Det er ikke så let at udsøge et stykke træ og om det ender op som forventet , ved man først når man arbejder sig ned i træet !

Jeg er meget positivt overrasket over det her stykke [8D] , det var noget bleg på den ene side , men der dukkede hurtigt mørke årer op efter en halv cm .

Hilsen A-bolt
Svar
#11
Hej . Jeg venter på en bagkappe og fedter lidt rundt med lidt småting , som udformning af netskæringen .

Det kan godt blive lidt det samme hele tiden , så jeg har prøvet med lidt Winchester inspireret udformning , men er det at give lidt for meget gas [?]

[IMG][Image: DSCN1518_zps59e2c4af.jpg][/img]
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt

Hej . Jeg venter på en bagkappe og fedter lidt rundt med lidt småting , som udformning af netskæringen .

Det kan godt blive lidt det samme hele tiden , så jeg har prøvet med lidt Winchester inspireret udformning , men er det at give lidt for meget gas [?]

[IMG][Image: DSCN1518_zps59e2c4af.jpg][/img]


Efter MIN mening: ja

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#13
Overhovedet ikke da. Det gør da ikke noget at prøve lidt nyt. Den behøver jo ikke ligne de andre flotte skydere du har lavet. Du kunne jo også gravere lidt ind i træet for at gøre det endnu mere specielt.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#14
Hej . Nå , der var ikke mange der har en mening om sådan en grim netskæring [Smile].

Der kom ikke nogen bagkappe til mig , så jeg har bare brugt den fra plastskæftet .

[Image: dscn1525_zpse4436629.jpg][/img]

Jeg har gjort skæftet så slankt som muligt uden at det kommer til at ligne originalen for meget . Kindpuden er lavet overfaldende , og den har været ændret nogle gange og er blevet mindre hver gang . Jeg kunne simpelthen ikke få det til at se pænt ud , og det er så hvad der er tilbage...

[IMG][Image: dscn1527_zpsfcd06735.jpg][/img]

Jeg er færdig med filearbejdet og så er det bare med at pudse løs .
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt

Hej . Det bliver nok det sidste skæfte jeg laver til mig selv , jeg kan ikke finde flere "gode grunde" til flere rifler [Smile].



"Bare fordi" er rigeligt grund nok.!!

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#16
Jeg synes også, at der var for meget gas på den Winchester "udsmykning".

Til gengæld er du sluppet rigtigt godt fra den overfaldende kindpude - den er meget elegant ( virker ikke "toptung"). Godt arbejde!

Glæder mig til at se det færdige resultat. [Smile]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#17
Den Winchester udsmykning minder mig om mønstret på min gamle mosters sommerkjole og høre bestemt ikke hjemme på sådan en pind som du har der, jeg ville også tage den "skarpe" kant af bagsiden af kindpuden. [Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#18
Hej Bjarne . Din moster viser god smag , det kan være hun kan komme med et bud på hvordan en netskæring kan udformes [Big Grin].

[IMG][Image: DSCN1529_zpsa99dbd59.jpg][/img][IMG][Image: DSCN1530_zps8b49ce22.jpg][/img]

[IMG][Image: DSCN1538_zps4621d2dd.jpg][/img][IMG][Image: DSCN1536_zps3cc3bdfc.jpg][/img]
Svar
#19
Det er godt nok en pæn pind.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#20
Hej . Det blev så en mere dynamisk udseende uden kruseduller. Meeen , der er lang vej igen [Smile].

[IMG][Image: dscn1542_zps4bff4a4b.jpg][/img]

[IMG][Image: dscn1546_zps596e03b3.jpg][/img]

Som man kan se lykkedes det mig at køre udover linien nogle gange . Hilsen A-bolt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)