Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Worlds greatest nation, not
#21
Yada Yada Yada.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#22
Havde respekt for dig tidligere, nu ved du hvorfor det gar som det gar.

Hej venner, her er jeg ! Jeg har ingen holdning, mening eller viden, men vil blot vare popular blandt alle. Tak for at understrege min tidlige post. Kunne ikke have gjort det bedre selv.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#23
retur -> " denne evindelige bedrevidenhed over verdensituationen, "

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#24
Hvis de kun dyrkede Asparges i Kuwait, Iraq osv ville man ikke se skyggen af en amerikaner der. Og jess du har lige bekræftet hvad jeg skrev. Du mener frihed er lig med retten til en lommekniv og vaaben. Der maa da for fanden være andre friheder nydt i mange lande som er højere paa ranglisten.
Alt det der demokrati pladder holder ikke vand. Hvorfor skal hele verden demokratiseres efter det amerikanske mønster. Er der nogen der har dummet sig i udenrigspolitiske emner er det gudhjælemig amerikanerne. Komplet uden forstaaelse for andre landes kultur og skikke. Efter deres mening skal alle gaa i jeans, og spise med fingrene og drikke cola.
H
Hogmeister
Svar
#25
Tja'he Hogmeister,
Tror ogsa at det er en af de ting, at hvis vi sad og fik en ol sammen, sadan face to face, ville vi nok vare enige om de fleste emner i sidste ende.

I bund og grund er jeg af den opfattelse, at vi her pa forum er fornuftige og gode personer. Vi har blot forskellig baggrund, erfaringer, opfattelse og prioriteter her i livet.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)