Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chokes fra USA
#21
Citat:quote:

Originally posted by Stoffer

Hej,

pshqeurope som er nævnt tidligere har godt udvalg og levere uden problemer.

Jeg kender ejeren, der fysisk befinder sig i USA, han er helt reel og har ofte været mig behjælpelig med at skaffe ting som jeg ikke har kunne købe her hjemme (læs til en ordentlig pris)

Stoffer


Det lyder godt Stoffer.

Så kunne det godt være jeg skulle prøve og bestille et sæt chokes til Æ´ Browning [Smile]
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Hunter123

Citat:quote:

Originally posted by Explorer in full size

http://www.teagueprecisionchokesltd.co.uk/

Nigel Teague laver chohes som har konus i deres fulde længde, det giver gode skudbilleder

Har prøvet at sammenligne Briley og Teague i en F3'er, der var det ca dobbelt så mange Teague boringer med gode billeder vs Briley, max var 2 forskellige Briley boringer til en given patron med gode billeder

http://www.teagueprecisionchokesltd.co.u...ation.html

Har foriøvrigt Teague til min Browning GTS

MVH Bjarne


Hej Bjarne

Har du handlet på den side? Eller kender du en side, som er sikker og handle på i USA eller EU?


Yes mange gange, der er ingen problemer, man kan endda ringe og tale direkte med selveste Nigel Teague

Stoffer har også fået rigtige chokes derfra til sin F3'er [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Explorer

Citat:quote:

Originally posted by Hunter123

Hej Bjarne

Har du handlet på den side? Eller kender du en side, som er sikker og handle på i USA eller EU?



Yes mange gange, der er ingen problemer, man kan endda ringe og tale direkte med selveste Nigel Teague

Stoffer har også fået rigtige chokes derfra til sin F3'er [Smile]

MVH Bjarne


Det bliver bare bedre og bedre!

Har du os handlet på den side Stoffer har nævnt?
Svar
#24
Yes det bliver bare bedre og bedre [Smile] så får du den da bare full size så du ikke burde kunne misforstå, se edit i mit tidligere indlæg [Smile]

Men det er faktisk Stoffer der også har handlet hvor jeg har handlet, dvs Teague som er = med rigtige chokes [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#25
Jeg har skudt en del sporting de sidste par år og er begyndt på lidt skeet i denne sæson derfor vil jeg gerne have et sæt nye chokes til begge dele. Har selv tænkt på C og IC til skeet samt LM og IM til sporting, men er ikke sikker endnu. Derfor vil jeg meget gerne høre hvad I mener, da I helt sikkert har skudt en del flere lerduer end undertegnede. Det kan os være i har helt andre forslag til hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak.
Svar
#26
Det er helt rigtigt at jeg har handlet ved Teaque ligesom Explorer, eller var det omvendt?[Smile]

For at blive i den alvorlige ende så er Teaque chokes virkelig gode, jeg syntes at de samler en smule mere end fx briley, med samme trangboring, men det er en helt uvidenskabelig påstand.

Stoffer
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Stoffer

For at blive i den alvorlige ende så er Teaque chokes virkelig gode, jeg syntes at de samler en smule mere end fx briley, med samme trangboring, men det er en helt uvidenskabelig påstand.



Da jeg sammen med en jagtkammerat i sin tid lavede Teague vs Briley testen i hans F3 Competition Sporting da jeg stadig ventede på min, da var resultatet bla at når vi til en given 28 grams flugtsk. patron øgede trangboringen, så viste Teague hele vejen op et tættere og tættere skudbillede hvor Briley eksempelvis igen åbnede op for skudbilledet fra 3/4 og opefter
Jeg gætter på at det har noget med længde af konus og dennes stress påvirkning af haglene i hagskålen at gøre

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#28
Vi forsætter lige lidt med debatten [Smile]

Nogle der har handlet her? www.briley.com
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)