Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winchester 670
#1
Da min gamle hjertesyge far desværre har indset, at han ikke kommer på jagt igen i dette liv, har jeg fået muligheden for at overtage de kanoner jeg vil.
Han riffel er en Winchester 670 fra ca 1970 med fast topfødet magasin i cal 30-06.
Den er absolut velholdt og har skudt omkring 300 skud.
For min egen samvittigheds skyld vil jeg selvfølgelig betale for den, da jeg ikke har lyst til at arve den når han stadig er her, men hvad er sådan en kanon værd?

Da jeg selv skyder links, har jeg ikke selv brug for den, men jeg håber jo at en af ungerne en dag kan bruge den. Den ældste ( på 4 1/2) hjælper allerede med at genlade
Og han var også med til at partere min gris.

Morten

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Prezzy

For min egen samvittigheds skyld vil jeg selvfølgelig betale for den, da jeg ikke har lyst til at arve den når han stadig er her, Morten

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog



Jeg har lige overtaget lidt af min fars våben, han ligger med kræft og pt. indlagt, men jeg har ikke betalt en klink for dem og det nager IKKE min samvittighed, jeg har i stedet sat hans haglbøsse i noget nær nystand og fortalt ham at den vil blive brugt og givet videre til en af hans børnebørn når/hvis de engang begynder med jagt.
Det tror jeg faktisk han sætter højere end hvis han fik 5-10tkr.
Næste projekt bliver hans riffel....

Lidt oft. men du skulle lige ha den[Smile]

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#3
Omkring 4000kr.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)