Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betaling af jagttegn.
#1
Nu skal vi åbenbart betale vores jagt tegn via naturstyrelsens hjemme side.
http://naturstyrelsen.dk/Naturoplevelser/Jagt/Jagttegn/

vildsvin i Danmark, JA tak

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
Mere info om det.
http://www.digst.dk/Servicemenu/Nyheder/...oelge.aspx

vildsvin i Danmark, JA tak

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Jeg har tilmeldt mig betalingsservice, og så går det hele automatisk - Herligt.....[Big Grin]

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#4
NEMLIG, er tilmeldt betalingsservice for laaaaang tid siden, og det gør så at man får sit nye jagttegn ca. midt i marts, og man kan køre en forårstur til Flensburg med sit nye jagttegn 1. april og få fornyet sit Tyske jagttegn staks, uden forsinkelse, SÅDAN!!! [Big Grin]

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#5
Jeg har i dag fået papirer fra NST, bl.a. med reminder om at man nu kan indberette vildtudbytte.

Dét ville jeg så gøre for lidt siden, men man kan bare ikke logge ind på siden.
Så snart jeg klikker på kassen med teksten MIT JAGTTEGN så går min browser "i sort" og lukker siden ned med besked om at der er opstået en fejl!

Har andre oplevet noget tilsvarende[?]

Lørdagshilsner - Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#6
Me too - jeg syntes ærlig talt, at en offentlig institution som Naturstyrelsen, bør have servere som kan håndtere en lille smule "run", så mange jægere er der altså heller ikke i Danmark og det er jo ikke ligefrem en uforudsigelig hændelse.
Det er godt, at der er et stykke tid til 1. april................

[Image: bueskytte.png]
Svar
#7
Har lige indberettet uden problemer.

/Jørgen
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by jsc

Har lige indberettet uden problemer.

/Jørgen



Det har jeg også[Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#9
Har sendt skemaet retur i den medfølgende kuvert... Og tilmeldt betaling Til BS
Synes det er træls, at man skal tvinges til bruge nemID til alt muligt... Gider ikke have samme logon og password til alt = ringere it sikkerhed

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#10
Jeps, så lykkedes det også her.....

[Image: bueskytte.png]
Svar
#11
Jagttegnet er BS, men indberetningen et ret smart mht. råvildt. Køn, alder, vægt samt måned som det er nedlagt i[:0]

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#12
hej
hvis nu jeg altid/tidligere tilmeldte betaling af jagt tegn til BS. forsætter det så stadig eller skal jeg ny tilmelde det igen ?
nogen som har en ide om dette.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by per kok

hej
hvis nu jeg altid/tidligere tilmeldte betaling af jagt tegn til BS. forsætter det så stadig eller skal jeg ny tilmelde det igen ?
nogen som har en ide om dette.



Du tilmelder dig engang og så kører det sålænge der er dækning på kontoen[Big Grin]

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#14
Det er nu også lykkedes for mig, men den version af Explorer, som jeg anvender fungerer ikke.
Jeg installerede Mozilla Firefox, og så gik det som en leg!

Aftenhilsner - Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by per kok

hej
hvis nu jeg altid/tidligere tilmeldte betaling af jagt tegn til BS. forsætter det så stadig eller skal jeg ny tilmelde det igen ?
nogen som har en ide om dette.



jkeg talte med dem omkring BS. Det fortsætter automatisk. Ingen problemer.

________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
Svar
#16
Ja og så er der os der også har tilmeldt det til pbs og så GLEMT det...
Så frisk og frejdig går man jo ind og betaler...
Efterfølgende bliver man jo så punket af økonomiministeren over at begge vores jagttegn var blevet hævet 2 gange....
Men efter kontakt med NST skulle pengene komme retur, men jeg skulle dog væbne mig med tålmodighed, da de bøvlede med betalingssystemet pt.

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#17
Når man lige efter råge reguleringen sluttede har inberettet reulerede rågeunger,skal de så indberettes igen på vildtudbytte skemaet????

Jeg vil undre mig en del hvis man skal.
Svar
#18
Ja, de skal indberettes igen.

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#19
Jeg betaler mit jagttegn via PBS, men det forbandede indberetning af vildtudbytte med nemID det virker sgu ikke jeg har prøvet 3 dage i streg og bliver afvist.

Ender op med en mail til Naturstyrelsen at deres lort ikke virker.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#20
Santo:

Jeg installerede en anden browser, og vupti - så fungerede det!

Men måske en idé at skrive at der er visse tekniske problemer. Måske bør man så samtidigt oplyse om hvilken browser (og version) man anvender.

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)