Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtfeltskydning Karup d. 6/4-2013
#1
Aulum-Grove Jagtforening Indbyder til jagtfeltskydning, Karup d. 06/4-2013

En skydning der specielt henvender sig til jæger, der ønsker jagtrelateret træning.

• Skydningen finder sted i Karup, på militærets skydebaner
• Der er plads til 130 skytter, og alle der er medlemmer af en lokalforening under DJ kan deltage.
• Gyldigt jagttegn og våbentilladelse skal muligvis forevises.
• Våben der er lovlige til jagt i Danmark, må bruges til skydningen. Rekyldæmper er ikke tilladt.
• Der skal anvendes max 50 skud til skydningen - der kan ikke købes ammunition på stedet.
• Der er mulighed for indskydning, Indskydning koster 20,-, som betales på stedet. Indskydning skal være afsluttet før skydetid.
• Skydningen er en trænings/øvelsesskydning.
• Præmie til vinderen på hvert hold.
• Der skydes på 5-mands hold.
• Der skydes til vildtskiver i naturlig størrelse. Der kan forekomme opdukkelige mål og skydning fra hochsitz.
• Skudafstande kan være ud over det man vil kalde jagtlig forsvarlig.
• Der er mulighed for køb af pølser, brød, øl og vand.
TILMELDING:
• Der kan tilmeldes både hold og enkeltpersoner..
• Tilmelding på telefon til Jens Taulborg 23687823 eller Bjarne Hansen 24825020
• Eller på mail jt@vestjyskenet.dk eller bjarnedh@gmail.com
• Der oplyses navne på deltagere og ønske om skydetid.
• Deltagergebyr på 130,-/skytte kan afregnes kontant på dagen, eller overføres til konto nr.??
MVH Bjarne
Svar
#2
Jeg har meldt to mand til... :-)

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#3
Jeg har meldt 3 mand til .

Er der nogen der har en adresse , så vi har lidt at køre efter [Smile] .

Mvh LWL
Svar
#4
Hej Lars
Tak for sidst og tak for kampen Det var sku hyggeligt at få prøvet det der feltskydningshejs...
Det blev en sjov tur hjem i bilen sammen med Mikael, skal lige hilse og sige han ikke var umiddelbart imponeret over egen indsats... Næste gang vil han vist prøve det der indskydning og så måske nøjes med en type ammunition..... GRINER så var det altså ikke så mærkeligt han ikke kunne finde målene til at starte med.... Den der håneret er nu ikke at foragte... griner
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by LWL

Er der nogen der har en adresse , så vi har lidt at køre efter



Her starter skydningen fra http://goo.gl/maps/x8Cau

Og her kommer du ind fra hovedvejen http://goo.gl/maps/4UZUA

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#6
Hej Dan

Selv tak , og tillykke , det var en god dag i godt selskab. . Vi Sdr Jyder er blevet enige om at forlange revanche til næste år . Jeg forslår samme skyde tid og samme 5 mands hold [Big Grin] og der vil ikke blive accepteret nogle " tynde 8er "[}Smile]

Også en stor tak til arrangørene . Det var en rigtigt god og lærerig skydning . I hvert fald for os begyndere . Vi oplevede kun en enkelt utilfreds skytte , men jeg skal love for at det var noget der hævede underholdningsværdien adskillige klik op ad [Big Grin]

Mvh Lars
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)