Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jagtbog- vildt og jagt
#1
hejsa! jeg er ny her inde så bær over med vis jeg har valgt et forkert sted til denne tråd [:o)]

jeg vil høre jer om der skulle være nogle der lå inde med en nyere (1-2 år gamle) bog (vildt og jagt) til jagttegns undervisning :-)
jeg startede på mit jagttegn sidste weekend og det går egentligt rimeligt godt jeg syntes dog det er nemmere at slå op i bogen og finde det man lige skal bruge og læse op på det end at side og sappe rundt efter det [:I]

håber der er nogle der kan hjælpe mig![8)] skriv så kan vi måske finde ud af noget med en pris
mvh stefan

//stefan
Svar
#2
Det eneste du kan bruge er en nyopdateret udgave. Materialet bliver opdateret hvert år i september og tilrettet næste års forårs og efterårs prøver.
Fra 2014 vil de nye prøver træde i kraft pr 1/4 og hvad det vil indeholde ud over en skydeprøve med bestemte træfkrav vides endnu ikke.

mvh Farmor/ Annelise (jagttegns underviser)

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#3
halløjsa ! Smile jeg skal primært bruge den til at træne vildtkendskab (og det skulle helst ikke ændre sig fra år til år hehe ;p) - jeg er startede på jagttegn i sidste weekend :-) havde dog forstået på min jagttegns lære at ihvertfald cd´en ikke havde ændret sig de sidste 2 år
mvh :-)

//stefan
Svar
#4
Så har enten du ikke hørt ordentligt efter eller også er der noget din lærer ikke er obs på, for den sidst nye opdaterede cd udkom i 2012 .....

Mvh Annelise

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)