Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grillfest/Sammenkomst i VTF regi.
#1
Der har været skrevet lidt om en evt. grillfest i off topic under "Det sidste fjols er ikke født endnu".
Mener det ville være bedre om denne ide havde sit eget indlæg.

Så det er op til jer derude og komme med nogle indput til dette.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
i så fald skal vi vel helstege et vildsvin :-P

Mvh.LANI

Nu udråbt som nassejæger
Mvh.LANI



Svar
#3
Vildsvin Ja det skal vi

Obelix dragt til Klokker !! afgjort !

asterix dragt til M@X !! jo det

Fortsæt selv med foreslag til deltager og udklædning

Kommer sammen med kluden udklædt som fulde bumser !!
Svar
#4
Helle for at være Majestix. Hvem vil bære rundt med mig på et skjold ?

Æv-bæv, jeg sagde det føørst !

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Når jagten bliver lovlig på de store svin skyder vi et par stykker afhængig af hvor mange vi bliver, den eller disse svin byder jeg på.
Klokker lægger gerne have/lade til et sådant arrangement.

/ Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Helle for at være Majestix. Hvem vil bære rundt med mig på et skjold ?



I så fald tror jeg at trylledrikken skal opfindes IRL først.

Uden helt at vide det, passer du ikke også ind i rollen som Troubadourix.???

[Big Grin]

Apropos.... ja så tror jeg at jeg vist ligner fiskehandleren mest... [B)]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#7
Citat:quote:

[i]Originally posted by

Fortsæt selv med foreslag til deltager og udklædning

Kommer sammen med kluden udklædt som fulde bumser !!



Det gælder ikke hvis
vi andre skal klædes
ud for at være med ;-);-);-)

[Image: asgaard.gif]
Svar
#8
Skal Farmor så være Lillefix [Wink]

Bare for at være lidt anderledes, så sgu jeg vil være romer Smile

Zeb
Svar
#9
Rolin er da selskrevet til rollen som Trubadurix [Big Grin]

[Image: ajbutton.gif]

VH
Lars
Nu også med 45/70


Svar
#10
Som sagt i anden tråd så er I velkomne i Himmerland. Jeg lægger gerne lade og have til et sådant arrangement... Vi Kao både skyde lerduer og laden kan indrettes til indendørs skydebane til cal. 22pistol.. lad høre hvad folk tænker...med hensyn til Obelix udklædningen så er jeg forøvrigt selvskrevet... Et par stribede bukser og en hjelm er vist det eneste jeg skal bruge... Resten passer [Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#11
Som sagt i anden tråd så er I velkomne i Himmerland. Jeg lægger gerne lade og have til et sådant arrangement... Vi Kao både skyde lerduer og laden kan indrettes til indendørs skydebane til cal. 22pistol.. lad høre hvad folk tænker...

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Klokker lægger gerne have/lade til et sådant arrangement.

/ Rolin


Det er da storsindet af Klokkeren.
Nu ved jeg ikke helt hvor Klokkeren bor, men jeg har en fornemmelse af, at han er hjemhørende nordligt, på den nordtyske sandbanke.
Måske var det en ide at afholde arrangementet på Fyn.Så var der ikke så langt at køre , hverken for dem på halvøen, eller dem på heløen(Slælland/Bornholm).
Der må også fastsættes en dato , så der kan planlægges.
Hvis jeg ikke når at få nedlagt noget vildt, sponsorerer jeg istedet 5 kasser Slots Classic el. lignende.
Det kunne selvfølgeligt være sjovt, hvis det kunne kombineres med noget skydning om dagen .
Der kunne måske også arrangeres noget samkørsel.

[Image: images.jpg]
Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#13
Den nordtyske sandbanke er nok lige lidt langt væk for os reservesvenskere, men riget i midten var da en oplagt mulighed. Spørgsmålet er så, om en af de Fyn-baserede kan diske op med både lade og skydebane.
Det ville jo nærmest være en forbrydelse at gå glip af dette arrangement .

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#14
Jeg stemmer også for Fyn og melder mig som interesseret (afhængig af dato).

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#15
Den nordtyske sandbanke er nok lige lidt langt væk for os reservesvenskere, men riget i midten var da en oplagt mulighed. Spørgsmålet er så, om en af de Fyn-baserede kan diske op med både lade og skydebane.
Det ville jo nærmest være en forbrydelse at gå glip af dette arrangement .

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#16
Fyn er fin.... og der må da være en fisker, der vil klæde sig ud som Hørmetix??
Hvis det passer i kalenderen kunne det være hyggeligt... (Eller rettere - det er det nok uanset om det passer i min kalender...;-))))

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#17
Ellers ville det sikkert kunne arrangeres på Højderyggens Skydecenter.
Det er godt nok ikke på Fyn, men ca. en halv times kørsel derfra.
Der er klubhus m. toiletter, køkken, 40 indendørs siddepladser, rigtig mange udendørs sidde og ståpladser [Big Grin], mulighed for campering. Diverse flugtskydnings muligheder. Skydning m. diverse kuglevåben kan muligvis arrangeres.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Jeg stemmer også for Fyn og melder mig som interesseret (afhængig af dato).

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Ditto!

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#19
Ved gildet vil jeg sætte mig mellem N-A og Happy og hvis der imod al forventning skulle opstå pinlig tavshed i selskabet, så vil jeg, lige så forsigtigt, hviske ordet "lyddæmper"[}Smile][}Smile][Big Grin][Big Grin]........

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#20
Haha. **Thumbs up smiley**

=o) Tja, jeg har kastet håndklædet i ringen og stoppet med yderligere i dén tråd - man taler åbenbart for døve øren, så det er der ingen grund til.

Er godt nok ikke fisker af profession, men den jeg har mest tilfælles med i Gallerbyen - ja, det ER sku nok Hørmetix. Så dén rolle påtager jeg mig gerne, hvis jeg ellers kunne komme med til sådan en event.

Er med de sprøde 36 år ikke helt langt nok fremme til at kunne agere Senilix, selvom jeg har et par ret kønne veninder på sidelinien. Smile

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)