Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
næsten voksen
#1
en af de "gamle" runder [Smile]
og hvad mere er at han på sine gamle dage har set lyset: afsværget mævsere og i stedet erhvervet lækre rifler i rustfrit.
at "Lille Villy" så har gjort det rigtigt godt, gør det jo bare perfekt.

så en go kammerat der har ladet flere patroner end de fleste, arrangeret mere skydning end de fleste, skudt og skrevet derom mere end de fleste, givet gode råd til flere end de fleste, holdt op med at ryge flere gange end de fleste og imens været godt selskab [Wink]

hvem hulen kan det være ? [Wink]

tillykke fra djursland

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
60 år er da ingen alder[Smile]

Har gættet hvem den gamle er, han er vist også hundemand (tror det er breton) og har sin egen autist kaliber.

Stort tillykke herfra vestjylland.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#3
Jammen da - som tiden går, også TILLYKKE herfra.
Tak for godt selskab til Polens land m.v..
Tak for gode væddemål[B)]

Knæk og Bræk fremover[Smile]

MVH
Korthår

@Nemo: er det kun 60 [?][8D]
Svar
#4
[Image: denmark-gif.gif][Image: denmark-gif.gif][Image: denmark-gif.gif][Image: denmark-gif.gif]
Et stort TILLYKKE med de 60 år.
[Image: denmark-gif.gif][Image: denmark-gif.gif][Image: denmark-gif.gif][Image: denmark-gif.gif]

Hip,hip ...

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by korthår
er det kun 60 [?][8D]



Det kan ikke passe, han har da været faglærer siden drejebænken blev opfundet[8D]

Osse et stort tillykke herfra[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#6
Et stort tilykke herfra ønskes til min gode jagtkammerat igennem mange år, vi har lavet meget skydning sammen, vi har gået på jagt sammen i flere lande og i DK, han kender Mævser ud og ind, jeg starter snart Volvoen og kører ned og besøger ham på hans bopæl, jeg vil æde min gamle jagthat på at der er andre jægere til stede i dag, TILLYKKE! [Smile]

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)