Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blaser R8 vs. R93
#21
Jeg synes det er flot at SLVictory evner at forvalte sine sparsomme midler på en måde så der bliver råd til gode og sunde interesser. Det var jo ikke bedre om hele SU´en blev brugt på at drikke hjernen ud i fredagsbaren.

Jeg har selv været på SU for mange år siden. Jeg tror det dengang var almindeligt accepteret, at min uddannelse kostede samfundet 1 mio kr. med lærerkræfter, undervisningsfaciliteter og hele svineriet. SU var den mindste af udgiftsposterne, og rub og stub er forresten betalt tilbage over skattebilletten flere gange i de efterfølgende år. Så helt grundlæggende er jeg sikker på, pengene til SU er en samfundsøkonomisk sund investering.

Dengang fik man ikke SU før man var 21, og at der i nogle år har været postet SU ud til hjemmeboende gymnasieelever til cafépenge, anser jeg som et udslag af opgangstidernes overmod. Det skal bare stoppes, og det bliver det da vist også nu. Men havde jeg kunne få det dengang, havde jeg da taget imod med et stort smil. Det er da ikke modtagerne af ydelsen man skal kritisere, men derimod politikere der forvalter midlerne forkert.

Og selvom jeg er liberal til benet, så synes jeg faktisk at Hellepigen fører en noget mere ansvarlig økonomisk politik end blå stue gjorde før.

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#22
Jeg er helt klart overbevist om at det skal være en R8. Om det skal være med 17 eller 19mm profil, går jeg lige og overvejer.

Mht. den politiske debat der er opstået, kan jeg kun tilslutte mig Lassescout. At få SU som hjemmeboende kunne sagtens spares væk, men jeg tager glædeligt i mod beløbet. [Smile]

Det er korrekt at jeg har en S&L Victory med GRS skæfte til salg. Den skulle meget gerne sælges inden maj, da jeg skal til Sverige d. 9-12 maj efter grise. Det ville være lækkert hvis jeg kunne tage afsted og indvie en ny riffel.
Svar
#23
Selv med LRS piben har den en god balance, den er ikke næsetung og det er uden kickstop til at udligne balancen.
Svar
#24
Hej SL

Jeg har valgt min R8 med 19mm system, men med alm. pibe. så kan jeg både skyde med 17mm 0g 19mm piber. man ser ikke at der ekstra luft med 17mm pibe.
Svar
#25
Efter lidt overvejelser endte det med at jeg bestilte en R8 med 17mm profil i 6.5x55. Jeg kom frem til at en standardpibe var fint til mit forbrug.

Jeg skulle gerne have den hjemme engang i næste uge :-)
Svar
#26
Sådan. Håber du bliver glad for din nye riffel.

vildsvin i Danmark, JA tak

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#27
Tillykke!

Hvor stor var prisfprskellen til 19 mm piben?
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Tillykke!

Hvor stor var prisfprskellen til 19 mm piben?



Ca. et par tusind.
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#29
Jeg fik den nye hjem i dag, og fik monteret en ørn på[Big Grin]
[Image: IMG_0424_zpsb872c722.jpg][/URL]
Svar
#30
Tillykke med din nye riffel! Håber, at den lever op til dine forventninger.

Vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Der er kun én ting som er værre end mandschauvinister og det er kællinger, der ikke gør som der bliver sagt!"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#31
NICE. [Big Grin][^][Big Grin]

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#32
Hej SLVictory

Tillykke med våbnet. Et fornemt sæt.

Hvor har du købt kolbeforhøjeren?

[Image: kfh_zps30367d3f.png]

MVH
Klaasehaans
Svar
#33
Hej Klaasehaans

Den er købt i England hos Tacfiresystems: http://www.tacfiresystems.co.uk/store/ri...-90cp05bk/
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)