Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det var en ulv der spiste får i midtjylland
#81
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Det måtte jo komme: http://www.ulvefrit.dk

For en god orden skyld, jeg har skrevet under om ikke for så andet i solidaritet - de kommer jo ikke til Sjælland[Big Grin]

Hav en god dag, Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



De fik også lige min stemme[Smile]

mvh
Korthår
Svar
#82
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Det måtte jo komme: http://www.ulvefrit.dk

For en god orden skyld, jeg har skrevet under om ikke for så andet i solidaritet - de kommer jo ikke til Sjælland[Big Grin]

Hav en god dag, Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Hvem er disse mennesker ??? Hvis i læser her så gå ned i Brugsen og køb en kage i 30 stykker. Og send mig regningen. Dette er sgu en god sag

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#83
Fik også min. Hvis dette budskab kan spredes nok, vil det uden tvivl blive meget stort.

MichaelBig Grinet går stærkt, det bliver dyrt i kage. Godt du er flyttet hjemmefra, forvent ikke du får din mor til at bage kage til alle --- og dog, hun er mega bange for ulven - men hvem er ikke det[Wink]
Dem der siger de ikke er bange for ulven, vil jeg godt indgå et lille (eller stort - i bestemmer næsten selv beløbet) væddemål med.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#84
Citat: Vi har også en side med relevant information om ulven og hvorfor vi ikke ønsker den her.

Jeg kan ikke finde noget om hvorfor de ikke ønsker den og de skriver heller ikke meget om hvem de er (det lover de heller ikke).

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#85
Citat:quote:

Originally posted by CP
Dem der siger de ikke er bange for ulven, vil jeg godt indgå et lille (eller stort - i bestemmer næsten selv beløbet) væddemål med.



Hvad skal det gå ud på? Skal jeg sove i telt i vestjylland?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#86
Citat:quote:

Originally posted by CP

Fik også min. Hvis dette budskab kan spredes nok, vil det uden tvivl blive meget stort.

MichaelBig Grinet går stærkt, det bliver dyrt i kage. Godt du er flyttet hjemmefra, forvent ikke du får din mor til at bage kage til alle --- og dog, hun er mega bange for ulven - men hvem er ikke det[Wink]
Dem der siger de ikke er bange for ulven, vil jeg godt indgå et lille (eller stort - i bestemmer næsten selv beløbet) væddemål med.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Claus tænkte nu på de 3 der har lavet siden.

Ps den skaks kage med 30 stk i skal ikke bages. Der er dog store mængder gær i

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#87
Robert Vestergaard Olsen er klitplantør og står for hjortetællingerne i DK. Disse publiceret i JÆGER. På mig virker han som en seriøs mand med gennemslagskraft.
Har fået min stemme.
Svar
#88
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by CP
Dem der siger de ikke er bange for ulven, vil jeg godt indgå et lille (eller stort - i bestemmer næsten selv beløbet) væddemål med.



Hvad skal det gå ud på? Skal jeg sove i telt i vestjylland?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.


Næ, du skal da bare en af mig nærmere fastlagt rute en måneklar nat, men du må kun gå - ikke løbe[Wink]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#89
Ulven bidrager vel også med noget godt, den tager ofte de svage dyr som vi ikke formår at skyde, seletiv jagt er der ikke mange der formår.
Ulven vil måske sikkert også være med til at sprede kronvildtet mere,og det ser jeg ikke som negativt.
Det negative ved ulven er faktisk ikke ulvens skyld, men vore kære politiker der ikke tør tage ansvar og sige max 5 ulve i jylland.
Ellers ender vi med svenske tilstande, så måske ulvefrit dk. er bedst ?.
Svar
#90
Citat:quote:

Originally posted by CP

Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by CP
Dem der siger de ikke er bange for ulven, vil jeg godt indgå et lille (eller stort - i bestemmer næsten selv beløbet) væddemål med.



Hvad skal det gå ud på? Skal jeg sove i telt i vestjylland?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.


Næ, du skal da bare en af mig nærmere fastlagt rute en måneklar nat, men du må kun gå - ikke løbe[Wink]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Hvis bare ruten ikke går indenom Nørrebro så gør jeg det gerne [Wink]. Risikoen ved at køre til Jylland (hvor jeg går ud fra ruten ligger) er væsentlig farligere end en hvilken som helst vandretur.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#91
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by CP

Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by CP
Dem der siger de ikke er bange for ulven, vil jeg godt indgå et lille (eller stort - i bestemmer næsten selv beløbet) væddemål med.



Hvad skal det gå ud på? Skal jeg sove i telt i vestjylland?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.


Næ, du skal da bare en af mig nærmere fastlagt rute en måneklar nat, men du må kun gå - ikke løbe[Wink]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Hvis bare ruten ikke går indenom Nørrebro så gør jeg det gerne [Wink]. Risikoen ved at køre til Jylland (hvor jeg går ud fra ruten ligger) er væsentlig farligere end en hvilken som helst vandretur.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Hej Uffe, jeg går gerne med dig, så kan vi holde hinanden i hånden, hvis det bliver for skræmmende.... [Wink] det skal vel også være fuldmåne ??

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#92
Klart de fik min stemme også!

Når kværulanterne ikke kan have naboens labrador stikker af kan man da heller ikke have fritgående ulve.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#93
Citat:quote:

Originally posted by GT

Klart de fik min stemme også!

Når kværulanterne ikke kan have naboens labrador stikker af kan man da heller ikke have fritgående ulve.
Her gik jeg og troede at du havde fået et godt og fredfyldt forhold til din nabos labrador[B)][B)][B)][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]


Svar
#94
GT er bare blevet konvertit [Wink]

I næste uge er han blevet muslim og har solgt sine våben............

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#95
Er det ikke noget med at hvis det kommer på det der Fjæsebog er der rigtig mange der ser det.
Den er der måske allerede - (det er et sted jeg ikke færdes)

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#96
Citat:quote:

Originally posted by Lani

...........[Wink] det skal vel også være fuldmåne ??

Glem nu ikke sølvprojektilerne...........

[Image: bueskytte.png]
Svar
#97
Nope, n/a, har så sent som forleden guidet naboens lille fine labbe tilbage over vejen så den ikke risikerer at blive kørt ned . Det ville da være synd.

Kunne aldrig finde på at opføre mig så retarderet at skyde et af naboens husdyr der ikke gør fysisk skade på noget.
Så ingen ændringer her!.

@M@X,

du tager grumme fejl,
er medlem af folkekirken så ingen ændringer her[Wink]
Køber stadig flere og flere våben, så heller ingen ændringer her[Wink]

Nej, jeg finder det bare så hylende komisk at folk der ikke kan tåle naboens kat eller hund lejlighedsvis kikker forbi uden at gøre nogen skade ikke har nogen problemer med at nedskyde disse dyr.
Men når snakken går på f.eks 50 eller 100 fritgående prædatorer som vil give alle andre end dem selv problemer så er det da heeeelt i orden.
Jeg finder det så hyklerisk latterligt at folk er så firkantet snæversynede.
Stakkels de mennesker der ville skulle leve med at derers husdyr gang på gang bliver angrebet/ædt af sådan noget ubrugeligt skrammel.

Hvad er det der er så fantastisk ved en ulv?
Hvad er der for en "berigelse" den skaber i faunaen?

Er det sådan et romantisk glansbilled der skal tvinges ned over folk koste hvad det vil?

Skadeerstatning, rend mig i røven!

Danmark er ganske enkelt ikke stort nok til at have sådan en flok opportunister rendende frit og tage for sig af vores husdyr af den ene eller anden slags.

Derfor har jeg givet min stemme til "projektet" og ønsker dem al mulig vind i sejlene. Ønsker de et økonomisk bidrag til projektet træder jeg også gerne til[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#98
@GT - spændende om du får (seriøse) svar på dine spørgsmål.
Jeg har forsøgt 3 gange uden held.

Hvis du gør, vil jeg foreslå du ændrer din signatur[Wink][Big Grin]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#99
Så lani nu er du også snart nød til at give din stemme hvis ikke du vil føle dig uden for

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
Citat:quote:

Hvis du gør, vil jeg foreslå du ændrer din signatur



He he, det kan sku godt være:-)

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)