Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det var en ulv der spiste får i midtjylland
#26
Citat:quote:

Originally posted by kka

Well, hvordan vil du moderere dette forum, uden at knægte ytringsfriheden?Ytringsfriheden?? den har vist ingen relevans på et privatejet forum Injurierende bemærkninger og uhøvisk tale, okay. Men at der gives udtryk for frustrationer i form af "død over ulven ytringer" skal vel ikke give det røde kort,jeg taler ikke for at nogen skal have det røde kort, der er andre og mere subtile måder at moderere på og vil næppe få de jagtmodstandere, om nogen, der måtte scanne dette forum til at ændre synspunkter om jagt,nej da, det vil blot bekræfte dem i deres fordomme endsige give dem argumenter for recitation.
Risikerer en politisk korrekthed ikke potentielle paneldeltagere til at tie fremfor at give udtryk for deres holdninger på en bramfri måde?Nu er jeg ikke den der selv går ind for politisk korrekthed, det tror jeg der er flere her der vil give mig ret i [Big Grin] men det bør ikke være svært at give sin mening til kende på en bramfri måde uden samtidigt at bære ved til jagtmodstandernes bål

Tror en åben- og facetteret diskussion vil råbe beslutningstagere i denne proces med ulvens revival( hvad enten den er indført ulovligt eller indvandret( mærkeligt nok uden at have krummet en uldlok på DKs største koncentration af får i den Sønderjyske Marsk på sin officielle vej nordpå til sidst bekræftet i Harrild), op.

Det er da vigtigt, vi lader alle komme til orde og qua dette og andre fora lader politikere høre Folkets Røst, navnligt her op til kommunalvalget( husk det var omegnsborgmestrene der stærkt medvirkede til, at Betalingsringen blev opgivet Wink
Du skal ikke være så bange for jagtmodstandernes trang til at recitere herfra. De vil altid kunne finde "en terroristliga i Jylland, der vil udrydde ulve mm., uanset hvor polerede vi måtte agere i div naturfora. med fare for at gentage mig selv, så er der forskel på at debatere bramfrit og så direkte opfordre til ulovligheder, opfordringer som er ren ammunition til jagtmodstandernes ensidige debat [xx(]



Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar


Beskeder i denne tråd
Det var en ulv der spiste får i midtjylland - af Lani - 28-03-2013, 09:37 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)