Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det var en ulv der spiste får i midtjylland
#30
Citat:quote:

Originally posted by kka

Jeg fornemmer en polarisering i denne debat, måske med et geografisk afsæt, idet der synes at være en større sympati for ulve, jo længere væk, vi kommer fra HovedlandetWink
God påske!


Debatten begraves med et sådant postulat, for det betyder jo i realiteten, at hvis man ikke, som jeg har nævnt tidligere, har halm i ørerne, lugter af svinelort og er randasiater, kan deltage i debatten.
Selvfølgelig bliver debatten polariseret når man argumenterer på den måde.
Blot til oplysning, så har jeg en ejendom i Sverige hvor jeg også har budt ulven velkommen - også selvom det måske har betydet at rådyr- og elgbestanden er svundet (det ved jeg så ikke om den er - jeg har aldrig skudt en elg, hverken før eller efter at ulven dukkede op).

Og så bliver man sørme let skudt noget i skoene her i forummet; jeg er fornøjet over ulvens tilbagekomst, men hvis det viser sig at være et problem, må man forholde sig til det (erstatninger o.lign til de landmænd som må lægge tabet af et får oven i de 174 milliarder de skylder i forvejen...........[Image: 03.gif])- det er hvad jeg har argumenteret for tidligere og det er hvad jeg mener.



[Image: bueskytte.png]
Svar


Beskeder i denne tråd
Det var en ulv der spiste får i midtjylland - af ID - 28-03-2013, 09:13 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)