Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det var en ulv der spiste får i midtjylland
#97
Nope, n/a, har så sent som forleden guidet naboens lille fine labbe tilbage over vejen så den ikke risikerer at blive kørt ned . Det ville da være synd.

Kunne aldrig finde på at opføre mig så retarderet at skyde et af naboens husdyr der ikke gør fysisk skade på noget.
Så ingen ændringer her!.

@M@X,

du tager grumme fejl,
er medlem af folkekirken så ingen ændringer her[Wink]
Køber stadig flere og flere våben, så heller ingen ændringer her[Wink]

Nej, jeg finder det bare så hylende komisk at folk der ikke kan tåle naboens kat eller hund lejlighedsvis kikker forbi uden at gøre nogen skade ikke har nogen problemer med at nedskyde disse dyr.
Men når snakken går på f.eks 50 eller 100 fritgående prædatorer som vil give alle andre end dem selv problemer så er det da heeeelt i orden.
Jeg finder det så hyklerisk latterligt at folk er så firkantet snæversynede.
Stakkels de mennesker der ville skulle leve med at derers husdyr gang på gang bliver angrebet/ædt af sådan noget ubrugeligt skrammel.

Hvad er det der er så fantastisk ved en ulv?
Hvad er der for en "berigelse" den skaber i faunaen?

Er det sådan et romantisk glansbilled der skal tvinges ned over folk koste hvad det vil?

Skadeerstatning, rend mig i røven!

Danmark er ganske enkelt ikke stort nok til at have sådan en flok opportunister rendende frit og tage for sig af vores husdyr af den ene eller anden slags.

Derfor har jeg givet min stemme til "projektet" og ønsker dem al mulig vind i sejlene. Ønsker de et økonomisk bidrag til projektet træder jeg også gerne til[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Beskeder i denne tråd
Det var en ulv der spiste får i midtjylland - af GT - 11-04-2013, 10:19 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)