Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det var en ulv der spiste får i midtjylland
Ja, det er måske lidt uklart hvad man egentligt skriver under på ifm ulvefrit.dk.

Men det man har set i Sverige skræmmer. Nu har vi pt nok 2 ulve i DK, skal vi så til at importere flere ulve fra Sibirien for at have en bred nok genpulje ? eller skal de jævnligt flyttes under bedøvelse med helikopter, når de nærmer sig husdyrtætte områder ?

Jeg har tolket en underskrift som en stemme imod administration af embedsmænd og biologer der, måske forståeligt nok, er fortabt i deres fagområde.

Så selvom jeg har skrevet under, så må ulven gerne komme på besøg og slå sig ned i naturlige mængder i områder den finder passende. I det omfang den bliver et problem for en hvilkensomhelst menneskelig aktivitet, så synes jeg at bestanden skal "nornmaliseres".

I det omfang Ulvefrit.dk oplever succes, så tror jeg at det til en vis grad kan tilskrives Ida Aukens unge, blå øjne og en manglende tro på at hun kommer til at se realistisk på sagen.

Mvh Pete
Svar


Beskeder i denne tråd
Det var en ulv der spiste får i midtjylland - af pete1234 - 12-04-2013, 12:36 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)