Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Årsgris på skærtorsdag.
#1
Jeg har planer om at smutte op og lede efter en årsgris skærtorsdag. Der er plads til en mere i bilen, hvis nu en eller anden skulle have lyst til en udflugt i det svenske.
Jeg kører hjem igen samme aften/nat alt efter hvordan det går.
Jeg har base i Malmø.
Send gerne PM eller mail hvis interesse

Morten

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Fint tilbud, desværre har familien valgt skærtorsdag til den årlig påskefestivitas
Svar
#3
Hmm Kan ikke sende pm til dig...
Hvis du endnu ikke har fundet en makker er jeg interesseret.. :-)
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
26221618

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#4
Hej Dan

Du har PM, og jeg har fået PM fra dig. :-)

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#5
Stadig plads torsdag. Afgang Malmø ved 11 tiden.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#6
blev det til en gris eller Hva. ?

vildsvin i Danmark, JA tak

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#7
Jepper. En fin lille keiler på ca 35 kg.
16,2 g TTSX gennem hjertet og lungerne og alligevel løb den 40 meter ind i skoven. Der var heldigvis en motorvej af sweiss, så den var pænt nem at lokalisere.
Mandag står den på partering og fremstilling af pølser.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#8
super. tillykke med svinet.

vildsvin i Danmark, JA tak

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#9
Telefonen døde for strøm under turen ud i vegetationen, så om snart kommer der lidt billeder af sweiss som det altid burde være.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)