Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulven er udsat
#1
Det kom mig for 3 dage siden for øre at ulven skulle være udsat

Har siden da arbejdet i døgndrift i Tlf og mail for finde hoved og hale i sandheden. Det viser sig nu at to danske landmænd har købt og udsat ulvene. Og ja det er flertal der er tale om to stk en han og en hun. Ulvene er købt i Tyskland hvor de er blevet fanget. Og sendt med lastbil her til .

Udsætningen skulle ske pga at begge landmænd var kraftigt plaget af krondyr skader og efter mange mislykkes forsøg på at minimere skaderne er udsætninge sket

Dog er der nogen før mig der har fundet ud af dette da den ene ulv er blevet skudt og efterladt ved den ene landmand.

Alt dette kræver naturligvis bevis førelse og den følger her efter wikipedia er gået ind i sagen i samarbejde med undertegnede

Link til beviset Tryk her

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Jeg mener og vide at de er købt i Polen under en drivjagt sidste år i oktober

ikke af en landmand men af en doven jæger der ikke selv gider og skyde alt det kronvidt (mest gider han ikke og slagte dem )
Svar
#3
I behøver ikke at tænke mere på den ulv, den ses ikke mere, blev skudt og begravet for nogle dage siden.
Så nu ånder alt fred og ro.
Godt der er nogen der kan tage sagen i egen hånd.

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#4
Har datoen 1 april, noget med tråden at gøre[8D]

Ok, skulle måske have klikket på linket først[:I]
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#5
jeg har fra pålidelig kilde at de er smuglet ind i landet af en tidligere spednaz soldat fra ukraine, hyret af en meget grøn organitation, for at skabe splid mellem danske jægere [Smile]

og det ser ud til at missionen er lykkeds [}Smile]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)