Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NU NÆRMER SIG TIDEN!!!!
#1
KNÆK OG BRÆK TIL ALLE!
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#2
Selv tak Michael....

Prøv at notere jer tidspunktet jeg skriver dette på....Kan i så lære at komme ud af fisekassen som normale blodtørstige øhhh...Mænd[Big Grin][Big Grin]

Knæk og bræk

Great Dane
Great Dane

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Prøv at notere jer tidspunktet jeg skriver dette på....


Er der noget usædvanligt ved tidspunktet G.D.? [Big Grin]

Hilsen
Anders T.[8D]
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#4
Usædvanligt...Nej vel!

Intet skudt og kun en enkelt rå i syne.

Nat nat

Great Dane
Great Dane

Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Selv tak Michael....

Prøv at notere jer tidspunktet jeg skriver dette på....Kan i så lære at komme ud af fisekassen som normale blodtørstige øhhh...Mænd[Big Grin][Big Grin]

Knæk og bræk

Great Dane


Hold så op! Det er halvanden time efter at jeg kørte hjemmefra!


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#6
Heller ikke noget her[Sad]
Jeg havde dog en gøende buk rendene foran mig, men da jeg forsøgte at fange den i kikkerten, fik jeg istedet to hjemmeværnsoldater på øvelse (i min skov? den 16. maj?) i krydset - jeg undlod dog at skyde, da jeg ikke ved hvordan man brækker sådan et par sataner [Smile].

Vi prøver igen i aften [Big Grin]


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#7
2 gange, d. 16 aften og d. 17 aften inviterede jeg en jagtkammerat på bukkejagt og 2 gange skød han buk, 2 gange 6 ender.
Nu er kvoten brugt,--suk,suk. Det blev min korteste sæson.[:o)]
Morale: Inviter aldrig folk der er mere snedige end du selv er[:I].

Det er sågu da godt, at der venter en ny sæson i Sverige[Smile].

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#8
Blot til orientering: Great Dane har fortsat ikke set/skudt nogen buk [Big Grin]....jeg selv er undskyldt, eftersom jeg ikke p.t. har noget sted at kiggge efter en.....et forhold der snarest rettes...[8D]

Assumption is the mother of all ****ups...

Blot til orientering...Jens har lavet indlægget i sin røget whiskey brandert, fy faen siger jeg bare[xx(]


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Blot til orientering...Jens har lavet indlægget i sin røget whiskey brandert, fy faen siger jeg bare[xx(]



"Brandert"...må jeg være fri...men jeg måtte jo drikke GD´s i tilgift til min egen....den var nok for stærk for ham....[8D]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#10
Du huggede den fra mig...[Wink]

Hov Jens, hvis ikke dette var under Off topic måtte vi moderere os selv[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Great Dane
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)