Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Farmor på djævleøen.
#1
Så blev en gammel aftale endelig til noget. Farmor og jeg har af og til diskuteret lerdueskydning, bl. a. her på siden og vi har nu endelig mødtes for første gang, in person. [Smile]

Det var en rigtig hyggelig skydning, for farmor og jeg gav den godt med gas på banerne. De Bornholmske lerhøns kan godt begynde at ryste i bukserne, når famse lader kanonen på "klippen". [Smile]

Håber du kom godt hjem.

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Det lyder til at I har hygget. [:p]
Hvor meget steg træfprocenten med efter sådanne en dag.

Hilsen Steen

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#3
Ved ikke om den steg for farmors vedkommende, for hun skyder rigtig godt i forvejen. [Smile]

Jeg fik selv fokuseret så meget på venstreduerne at jeg så dobbelt på et tidspunkt. Det skal der vist lige ændres lidt ved. Men ellers skød jeg vist nogenlunde som jeg plejer.

Men så'n 3+4 runder 40 duers jagtskydning med tre doubleer i hver retning, på en eftermiddag, det skader i hvert fald ikke. [Big Grin]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#4
Det var super hyggeligt og jeg fik nogle gode tips jeg i den grad kan bruge til at få smadret nogle flere lerhøns. Næste gang jeg kommer til Djævleøen er du forhåbentlig frisk på en ny omgang lerhøns sammen med mig [Wink]
Jeg kom godt tilbage til "Waterloose" og det tog bare små 50 minutter [8D]
Jeg er lige landet hjemme på Klippen for 1½ time siden efter en herlig weekend, som eftermiddagen i dit gode selskab i høj grad var med til at gøre endnu bedre [Smile]
Fik du bagt pandekager nok? [Wink]

Knus Farmor [Big Grin]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#5
Jeg stiller gerne op hvis du mener jeg har noget godt at bidrage med [Smile]

Det var i hvert fald hyggeligt, måske der også er andre der er friske på en forum-skydeinstruktionsdag?

Og ja, de 5 unger kunne ikke spise 20 cm pandekager [:I]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Hvor smadrer i lerhøns på djævleøen??
Jeg kunne måske godt finde lidt tid til lidt forum-instruktionsdag...

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Vi var både på Køge-Herfølges bane samt i Næstved, da den første lukkede tidligt.

Ellers er der Bjæverskov, Kfk, Dragsholmbanen, Niløse, Sorø, Hvidebæk, Gislinge, Stold og mange flere der kan hærges på[:p]
K&B Claxel Wink




Svar
#8
Jeg er bestemt også frisk på en ny omgang, også meget gerne sammen med andre forumsmedlemmer [Smile]
Næste tur til Djævleøen er lagt i "støbeskeen"; måske i løbet af sommeren. Og når dine små fif er trænet på plads, håber jeg at kunne give dig lidt "kamp" til stregen Clax [Wink]

Lad mig lige pointere: Clax er temmelig skarp med sin Browning .... og en meget behagelig og hyggelig mand at være i selskab med [^] [Smile]
Så da jeg stadig havde patroner i bilen da første bane lukkede og vi kun lige havde skudt os varme .... jamen så blev vi da lynhurtigt enige om at vi susede videre til næste bane så vi kunne nå et par runder mere [Big Grin]
Så hvis andre vil være med næste gang vi sætter hinanden stævne, så hav godt med patroner med [Wink]

Farmor (der skal tørtræne r.... ud af bukserne i nærmeste fremtid ...[Big Grin] )

PS
@ Clax: Har du hørt at Gitte blev Sjællands mester med 38/40? [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#9
Jeps, så godt at Gitte fik guldet. Sørg blot for at kopiere hende.

Min holdkammerat, Christian fik guld i juniorklassen med 40/40

Og med hensyn til vores arrangement: Det er ingen skam at gå hjem når man ikke har flere patroner.
K&B Claxel Wink




Svar
#10
Jeg er frisk hvis vi kan finde en dag i løbet af sommeren..
Kender dog ikke så mange af de nævnte skydebaner men kfk ville passe mig bedst..

Mht. at gå hjem når man ikke har mere krudt hænger vi jo alle i bremsen med begrænsningen i
transporten af de super sprængfarlige haglpatroner..
Man må jo nærmest kun køre rundt med krudt til lidt hyggeskydning :0)

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#11
@ Farmor.

Tak for roserne, jeg synes blot det er spændende at instruere og vil da gerne hjælpe hvis jeg kan.

Godt du mener at du har fået noget at arbejde med. [Smile]
K&B Claxel Wink




Svar
#12
nu er jeg ikke en ørn til at skyde med hagl [:I], men jeg kommer da gerne og deltager. [8D] jeg har skudt sammen med farmor på klippeøen, og jeg håber at jeg bliver halv så go til at ramme som hende en dag. [:p][Big Grin]

say when[8D][8D] jeg er frisk

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)