Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Riffeljagt i Schweiz i efterårsferien
#1
Hejsa

Skal til Schweiz i efterårsferien.
Har overvejet at tage riflen med - kunne sikkert godt få en enkelt jagtdag dernede, når jeg alligevel er der...

Er der nogen der ved, om det er til at komme i nærheden af?
(Skal til Gstaad)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Har hørt der gælder følgende forhold.

Begrænset med jagt, rigtig mange der gerne vil. Især blandt de indfødte og det har sendt priserne op i et uhyggeligt niveau.

Derfor er der stort set ikke nogen bureauer, der har Schwiez på programmet.

VH Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#3
De skulle ellers have murmeldyr Smile så er det bare at få slæbt kanonen op i bjergene.
Held og lykke med turen Smile

Mvh. Loft
Svar
#4
Hej Ran

Jeg mener at der har været noget om jagt i Schweitz, enten i Trofæ eller Jæger, det er ikke sådan bare at komme til der er noget med at man deltager i en lodtrækning for at må jage i visse dele af landet (kantoner), jagt ved private skulle efter sigende være p.... dyrt.

Skal lige se om jeg kan finde artiklen.[Wink]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Murmeldyr er en stor udfordring. Lille maal paa lang afstand. Ideelt til en .223, .22-250 eller .243 med Bi-Pods.
H
Hogmeister
Svar
#6
Ja... det har jeg efterfølgende opdaget... man skal i gang et år før, for at deltage i lodtrækningen.... så det bliver vist ikke i denne omgang... :-(

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)