Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sabot slugs/gun
#1
Jeg søger lidt viden/erfaringer.
Jeg håbede der var nogen her inde som har skudt lidt med nogle forskellige sabot slugs og ville give deres syv med.

Det skal affyres fra en Remington 11-87 full riffled løb.
Her vil jeg også høre, ville i anbefale at få den som 89'ere istedet for alm. 76mm? Her tænker jeg der er jo noget smæk på, og af hensyn til mekanikken samt fjeder.

Selv har jeg kigget en del på. Hornadys samt Remington Accu tip og soild copper.

Håber der er en der ude med lidt erfaringer de vil dele.

Christian

En snegl uden sneglehus? er den Hjemløs eller nøgen? Big Grin
En snegl uden sneglehus? er den Hjemløs eller nøgen? Big Grin
Svar
#2
Der er rigelig smæk på de alm. nu skriver du jo ikke hvad de skal bruges til, men med kiggert og ud til omkring 130m er de meget pricise i et fuldt riflet løb. søg lidt på nettet, helst på engelsk så kommer der en del også på youtube.

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Der er rigelig smæk på de alm. nu skriver du jo ikke hvad de skal bruges til, men med kiggert og ud til omkring 130m er de meget pricise i et fuldt riflet løb. søg lidt på nettet, helst på engelsk så kommer der en del også på youtube.

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]



Den skal bruges på gris primært eftersøg men det skal da ikke udelukkes der skal skydes en eller to på en plads Wink

En snegl uden sneglehus? er den Hjemløs eller nøgen? Big Grin
En snegl uden sneglehus? er den Hjemløs eller nøgen? Big Grin
Svar
#4
Østjysk har en del forskellige sabot slugs og jeg købte 5 af hver..... Så mu mangler jeg bare at komme ud og skyde :-)

Så måske det var en mulighed?
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)