Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motorcyklist kørte ind i rådyr
#1
Av[B)]

http://nordjyske.dk/nyheder/motorcyklist.../1/1513#/0

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
Av det har altid været min store skræk at det skulle ske. Jeg kører gennem Hanstholm reservatet på vej til arbejde hver dag. Og jeg ser jævnligt råvildt i vejsiden så det er med at være forsigtig med gashåndtaget :-S

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#3
Prøvede det for et par år siden, heldigvis havde jeg set dem komme så farten var kommet ned omkring 50.
Det ene dyr vendte og løb ind i siden på os, heldigvis væltede vi ikke, men både datteren og jeg var blå fra ankel til knæ dagen efter[B)]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#4
det prøvede jeg for ca 15 år siden oppe ved rindsholm ved viborg det kostede halvandet års sygemelding og totalskadet mc uden kasko den knap så flinke betjent der var ude og inspicere ulykkesstedet kunne oplyse at speedometeret stod på 140 og sporene blev opmålt til at mc og mig var kuret/fløjet 130 meter henad vejen jeg spurgte ham om ikke han havde taget dyret med hjem til gryden der lagde han hånden på min skulder og bad mig om at koncentrere mig om at være taknemlig over at være i live efter den tur istedet for at være vittig
hilsen henrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)