Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jagtrejsebureau skal betale erstatning.
#1
Fem tidligere ledere i et konkursramt jagtrejsebureau er tirsdag blevet dømt til solidarisk at betale fem millioner kroner til konkursboet.

http://epn.dk/brancher/turisme/ferie/ECE...millioner/

/Rolin

Flyttet af Kima
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Hvilket selskab er det?
Svar
#3
Nu skal du da ikke rippe op i et gammelt sår[Wink] Det kan man da få PIP af[B)][B)][B)]

Hvad kaldes det egentligt når selv de værste rygtesmedes vildeste overdrivelser ikke engang når op i nærheden
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by BlackJack

Hvilket selskab er det?


Et helt vildt og udokumenteret gæt ville være et navn efter en eller anden morderisk kvindelig gudinde.

Prøv eventuelt at gå tilbage til omkring 2007-2008 og se på hvilke debatter der var på det tidspunkt. På dette så muntre forum
Svar
#5
Delte også navn med afdød engelst prinsesse.

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#6
Og hvorfor er det så ikke halal at omtale selskabet herinde, spørger jeg med lige dele uvidenhed og undren? Jeg har haft en fantastisk jagtrejseoplevelse med dem - men vel at mærke fire år efter konkursen som beskrevet.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by n a

Hvad kaldes det egentligt når selv de værste rygtesmedes vildeste overdrivelser ikke engang når op i nærheden


Skadefryd...........
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by BlackJack

Og hvorfor er det så ikke halal at omtale selskabet herinde, spørger jeg med lige dele uvidenhed og undren? Jeg har haft en fantastisk jagtrejseoplevelse med dem - men vel at mærke fire år efter konkursen som beskrevet.


Min opfattelse er at selve rejseselskabet altid, både før og efter konkursen, har leveret eg god vare, super service og dygtig betjening fra medarbejderne.
Hele det lidt tågede omkring hvorfor vi ikke nævner navne herinde[Wink], var at der omkring 2008 var en ret intens debat om dette selskab, eller i serdelsehed den person der havde overtaget selskabet, og i udpræget grad denne persons forretningsmæssige moral eller mangel på samme.
Det var der deltagere som advarede imod et pænt stykke tid for konkursen. Og det måtte man sandeligt ikke, da man ikke må kalde en skovl for en skovl før det er for sent, og skovlen er blevet dømt ved flere retsinstanser. Og især ikke hvis denne negative omtale kunne skade visse autoriteters kommende "bengnaveri".
Man kunne heller ikke fra oficiel side se det morsomme i at visse ville sponcere en kraftig led lygte til kurator, da han havde vældigt svært ved at finde omkring 20.000.000, som var pist væk fersvunden.

@ID det der skadefryd, er det noget du har oplevet på egen krop, eller er det et begreb du har slået op, eller fundet et link til
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by n a

@ID det der skadefryd, er det noget du har oplevet på egen krop, eller er det et begreb du har slået op, eller fundet et link til


Nej, jeg kender begrebet fra danskundervisningen i folkeskolen.
Svar
#10
Ja, ok - jeg kan se, efter at have brugt søgefunktionen, at firmaet vækker blandede følelse. Mine egne erfaringer med dem er udelukkende positive, men indimellem kan man da godt få det indtryk, at jagtrejsebranchen generelt er det vilde vesten.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by n a

Hvad kaldes det egentligt når selv de værste rygtesmedes vildeste overdrivelser ikke engang når op i nærheden


Skadefryd...........



Det diskuterede, vil man ikke nærmere kalde det for underdrivelse, fejlvurdering eller en alt for forsigtig vurdering.

Skadefryd, er vel et begreb, omhandlende glæde ved andres skade/uheld.
Skadefryden er vel nærmere den stemning man kommer i, når det viste sig at det gik som man forventede, og så en sjælden gang at svindlerne blev dømt.
Svar
#12
Hvis der er forsvundet 20 mio, og den ansvarlige bliver dømt til at betale 5 mio tilbage, så tror jeg da ikke n a er den eneste der går rundt og griner [Big Grin].

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Selskabet forsvandt i øvrigt via et otc marked i Sverige og derefter en afnotering ud i tågerne. Om eller hvor det er i dag tror jeg kun meget få ved.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#14
Detaljer om dommen

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#15
9. Debatter hvor trådens omdrejningspunkt er negativt person- eller erhvervsrelateret, vil blive slettet uden varsel. Indlæg i samme stil i seriøse tråde, vil tilsvarende blive modererede.

modereret af Kima
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#16
http://www.fyens.dk/article/2297034:Sven...erstatning
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)