Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kbhs Skyttecenter skal sælges
#1
Kbhs Skyttecenter skal sælges

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Måske kan økonomien boostes med en skydebiograf

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Måske kan økonomien boostes med en skydebiograf

Mvh.

Yeti



Så kan de købe den hos Nystrøm og Krabbe.......de vil vist meget gerne af med den.....jo før jo bedre......

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Man kan frygte, at arealet sælges til andet formål og at Københavns Kommune ikke mener sig forpligtet til at stille lignende faciliteter til rådighed for sine borgere (skattebetalere).
Kravet om at arealet/bygningerne ikke må bruges til andre formål end det de bliver brugt til i øjeblikket, er ikke det papir værd, det er skrevet på. Både Naturstyrelsen og byplanlæggerne i Københavns Kommune har før udvist en formidabel kreativitet for at tilgodese egne ønsker og interesser - så kommer der et byggekonsortium og byder den rigtige pris (og tilbyder oprydning/rensning af jorden), kan der sagtens ligge hoteller........
For ikke lang tid siden lå der, lige nord for skydeterrænet, et dejligt naturområde (som jeg faktisk troede var fredet)......nu ligger der en golfbane.............................
Svar
#5
"@kka - jeg vil da også gerne have tryghed, "MEN SÅDAN ER VERDEN NU ENGANG INDRETTET" - dine børn, og hunde kan blive kørt over af en bil (det er i virkeligheden nok mere sandsynligt end at de bliver ædt af ulve). Med hensyn til antal af ulvedræbte hunde i Sverige mener jeg at vide at vildsvinene er større syndere end ulvene."

Hvis jeg må recitere dig fra en anden tråd....er det ikke det samme der gør sig gældende for Kbh's Skyttecenters mulige salg?
Svar
#6
Nej...........jeg har meget svært ved at få øje på analogien.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ID

Nej...........jeg har meget svært ved at få øje på analogien.



Den ligger ellers lige for. Hvis vi i Jylland bare skal acceptere udviklingen og dermed også ulven fordi "sådan er det jo", så må det da være det samme med skydebanen. Kommer der en køber der ønsker at bruge arealet anderledes, og kommunen finder et smuthul, må man acceptere det fordi "sådan er det jo".

"sådan er det jo" er altid værst når det rammer en selv.

Dermed ikke sagt jeg er tilhænger af en evt. nedlæggelse af banen.
Svar
#8
Det her tegner ikke godt...

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by taby

Citat:quote:

Originally posted by ID

Nej...........jeg har meget svært ved at få øje på analogien.


Den ligger ellers lige for................


Sikkert for nogen...................
Svar
#10
Nu er København vist så rigeligt forsynet med hoteller, at der ikke behøver bygges flere de næste mange år. Investorer med lyst til store byggeprojekter hænger heller ikke på træerne længere. Så måske får skydebanerne lov at blive.

Men havde situationen været sådan her i 2005-2007, så tro jeg banerne var lukket nu.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#11
Kbh har en årlig tilflyttertilgang på 15.000, udover befolkningstilvæksten, hvor hver 3. nyfødte er af ikke vestlig herkomst. Sidstnævnte befolkningsgruppe er meget bofast, som fx "danskerne" i Solvang, CA.

Det må formodes, at denne vækst giver byplanlæggerne
muligheder for administrative krumspring, herunder nye hoteller for en tilsv stigende besøgsmasse bla.

Er ejendomspriserne ikke for opadgående igen?
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)