Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til zeiss kikkert victrory variopoint point?
#1
Hej

Jeg skal med rimelig sikkerhed hente en ny kikkert i dag eller i morgen
En zeiss victrory variopoint 3-12*56 med lys, er det noget der dur??!, og hvad må jeg give for sådan en hel ny??!, hvad står victrory for?!, er det en model betegnelse??!

LilleLars
LilleLars
Svar
#2
Selvfølgelig dur det!
Men du skal nok lige sætte dig ind i hvilke modeller, der er udgået osv.
Jeg kan ikke helt huske det længere, men jeg mener Varipoint delvist er udgået. Der er kommet en ny model på markedet for et års tid siden, der hedder Victory HT. Jeg husker måske forkert, men jeg mener kun Varipoint er tilbage i iC modellen udelukkende til Blaser rifler.

Victory er Zeiss topmodel serie. De billigere serier hedder f.eks. Duralyt og Conquest.
Selvom det skulle være en udgået model er det jo ikke noget bras, men det skal jo så i givet fald afspejles i prisen.
Svar
#3
Ok, men hvis det er en udgået model hvad må jeg så give for sådan en??!, den er med Lotus tec!!...

LilleLars
LilleLars
Svar
#4
Den hedder vari point 3-12*56 T*

LilleLars
LilleLars
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by lillelars

Den hedder vari point 3-12*56 T*

LilleLars



Er det ikke den der er på bud hos Øst- til 14.500,- [?]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#6
Hej Lille Lars

Den nyeste model 3-12x56 HT er på udsalg hos Tommerup Jagt og Fiskeri til 14.500,- (den ville jeg vælge, uden tvivl). Den nye HT er med bedre linser (coatning med markedets bedste lysgennemgang - siger de da selv..), samt ikke-medforstørrende sigtemiddel / 2. billedplan). Men hver sin lyst og præference..

/Kim
Svar
#7
Har netop købt en Zeiss Victory HT 2,5-10x50 med ballistiktårn (ASV) formedelst £1575, fragt incl. hos Cluny Country Store(UK). Bestilte den mandag og havde den næste dag med TNT.
Fantastisk service.
MÓ: Send en mail til dem(att Robin Shedden) med det produkt, du ønsker. Har tidl købt Zeiss hos ham og været ovenud tilfreds!
Held og lykke med din nye kikkert.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)