Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blaser R8 professional-success
#1
http://jaegernesmagasin.dk/video/blaser-...al-success

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Sådan en 308W er skam ikke så tosset endda.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#3
Nå, de kan heller ikke lave reklamefilm.
Mistede interessen for filmen, da der skulle gå 2.45 min før der kom bare et rimeligt billede af riflen.

Gider ski ikke sidde og se fancy effekter af at binde snørrebånd i slowmo, eller såler der kaster jord op - flot natur, jo...

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Filmisk og teknisk er dette nok noget af det ypperligste, jeg har set. Og jeg er IKKE fan af BR8. Det er suveræne gode optagelser i forhold til så meget andet l... man ser fra "professionelle" jagtfilmproducenter. Der er tænkt over handling, medvirkende (også uglen) og hvad man er interesseret i at se. Jeg synes, at det sætter en ny standart for, hvad producenterne bør lave af reklamefilm.

Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#5
Fantastisk flot film. Utrolige effekter, blev helt stakåndet.
Rigtig godt lavet - uanset om man er til Blaser eller ej.
Hele setuppet - naturbillederne, samarbejdet m hunden, skuddet set fra alle vinkler, virkelig godt sat sammen.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Tråden burde næsten flyttes. Våben og grejnyt er vel klart den topic der ses mindst
Synd, for den her burde mange flere se.
Må man henvise under f.eks off topic?
Edit: jeg gør det sgu[Wink]
CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Virkelig flot... sig lige til hvis der sker noget spændende efter de 47 sek. jeg så.... GAAAAABBB......

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by blackbird

Virkelig flot... sig lige til hvis der sker noget spændende efter de 47 sek. jeg så.... GAAAAABBB......

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt



Indrømmet, du skal 1 min. og 40 sek. ind i filmen før der bliver lidt at se på.
Meeeen, med din indgangsvinkel tror jeg ikke det kan betale sig du forsøger igen[:o)]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Jeg SKAL bare sådan en Blaser R8 Professional SUCCESS![:0] Man kan jo ikke bruge andet[:0][:0][:0] Det er det ypperligeste våben i hele verden[:0]

Nå, nok vrøvl[Big Grin]
Fine optagelser, men jøsses da. Optagelser af hvordan man binder snørband og hylstret der lander på den frosne jord er da for langt ude i en reklamefilm. Sikke da en jæger de viser! Han kan jo ikke engang komme tæt på den gamle, haltende, svagtseende hjort[Big Grin]
Svar
#10
Ud over at snøre støvler i hytten, ryger der også lige et fyldt magasin i !

Meen, hvad ved reklamefolk om overdren sikkerhed [}Smile]
mvh
mvh
Svar
#11
men uglen er da meget pæn [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#12
Jeg synes det er en flot film.
På 357 meter falder kuglen ca 90 cm. Han holder vel ca 25 cm over. Det betyder, at 308'eren har en udgangshastighed på lige omkring 1300 m/sec - det er da meget pænt[Smile]
Svar
#13
Et omvendt timelaps... Jeg sunes at slowmotion er en fed effekt når den bruges rigtigt. I The Matrix bruges effekten på en god måde til at understrege enkelte ting i handlingen, men at fortælle en historie slowmotion - ja kald mig bare barn af en zapperkultur - men det går squ for langsomt til mig.

Men riflen ser rigtig fed ud og jeg skal helt klart pille ved den en dag jeg kommer forbi en sådan.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Jeg synes det er en flot film.
På 357 meter falder kuglen ca 90 cm. Han holder vel ca 25 cm over. Det betyder, at 308'eren har en udgangshastighed på lige omkring 1300 m/sec - det er da meget pænt[Smile]



Hvem siger han har skudt ind på 100 meter....[Smile] hvis den er skudt ind på 300 meter passer det meget godt.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)