Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er glad/sur/trist fordi... Tråden
#1
Jeg er glad fordi jeg lige har bestået prøven, og nu er blevet Falckskytte...
Nu får jeg penge for at skyde, og hjælper samtidigt dyr ud af deres lidelser.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
Har du tid til at læse min pm/pb, har du også tid til at besvare den...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
Har du tid til at læse min pm/pb, har du også tid til at besvare den...
Svar
#2
Er den gamle tråd blevet slettet [?]

mvh
mvh
Svar
#3
Jeg er glad fordi jeg har fået ny chef[Wink]
Det var måske nok lidt overvældende lige da det skete, meeen, nu kører det[^]

/P
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Prezz

Jeg er glad fordi jeg har fået ny chef[Wink]
Det var måske nok lidt overvældende lige da det skete, meeen, nu kører det[^]

/P



Har du et billede af hende??? [8)]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Jeg er glad fordi jeg bliver arbejdsløs i morgen og bukkejagten starter torsdag morgen.

Og nå ja.. Så starter jeg nyt arbejde på tirsdag.

En rigtig lås er en mauser.
[Image: Mauserls.jpg]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#6
Jeg er trist (argh.- vemodig) idag, fordi jeg har solgt "den store grønne" (min Remington baneriffel) - den mest præcise riffel jeg nogensinde har haft.

Håber så jeg bliver glad igen senere på aftenen når jeg får prøveskudt min AI.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
[}Smile] den mest præcise - hvordan skød de andre [}Smile]

Nå - spøg til side, Du må have fået en god pris, hvis du sælger inden test af AI [:I]

mvh
mvh
Svar
#8
Så er jeg glad igen, ja nærmest jublende lykkelig.
Har lige prøveskudt AI'en, to rigtig gode 5 skuds grupper, den bedste på c/c 3,44 mm.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Jeg er glad for at jeg endelig fik timney aftræk på min lille Remington.
Fandt lige denne Remington film på youtoube.
Manden får jo penge af Remington, for at snakke så godt om deres skod aftræk.
Sørgeligt, for det er jo ikke 5 potter pis værd :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Lrf3cCij8Ys

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#10
Ja, der er jeg lige af den modsatte mening. Sikringen på et Timney (jeg kender kun dem til Mauser 98) er en skod sikring på grænsen til det farlige. Prøv at sikre den og tag godt solidt fat i aftrækkeren og se om lidt håndfast betjening ikke får den til at gå af. Vær forberedet på at skulle købe et nyt efter testen [xx(]

Til gengæld har jeg haft 2 Remingtons frra ny, men med det gamle aftræk og dem kunne jeg stille helt tørt og skarpt på omkring 900 gram. Jeg vil ikke smide penge ud til et andet aftræk hvis jeg skulle blive ejer af en Remington igen.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Enig med Max. På den lille Vixen som Walnut byggede, satte han jo et Timney aftræk på, justeret til 770 gram. Det slæber så det næsten er et trykpunkt aftræk og trykket er bestemt ikke konstant om det er første aftræk eller det lige " varmet op"
Har 2 remington, en med " gammel " aftræk og en med X mark Pro.
Begge er tørre og kontante, måske lidt rigeligt i trækvægt men det kan jo sagtens justeres når bare ikke de slæber.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#12
Total glad. Solgt hus i byen og købt ejendom på landet
Svar
#13
Er glad fordi:
Sidder på en campingplads i Kroatien. Det er ca. 30 grader, og jeg skal ikke lave en skid før turen går hjemad på søndag.
Der er 200 meter til stranden, 100 meter til poolen, og 2 meter til køleskabet med kolde øl.
Bukken er skudt derhjemme, og den lille Remington begynder efterhånden at sætte sine skud indenfor en acceptabel afstand på 100 meter.
Cikaderne larmer i fyrretræerne omkring mig, og livet er til at holde ud [8D]

Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Carl Gustav 6,5x55
Remington 600 Mohawk 243W
Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Remington 600 Mohawk 243W
Browning GTS 12/75 til sport
Spanioler 16/70 til jagt
Svar
#14
Blev i dag ringet op af kommunens sagsbehandler, der fortalte, at min revalidering var gået igennem. Samtidig fik jeg at vide, at jeg var optaget på universitetet. Kampen der startede i november 2011 er vundet. Halvanden års sygdom, genoptræning og stress kan se sin ende, så nu mangler bare kampen med patientforsikringen, men det må gå sin gang. Føler mit liv pludselig fik mening igen og kan fortsætte. Mine år i skoven var ikke forgæves, og jeg kan stadig fortsætte med arbejde i naturen[Big Grin]

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Jens Madsen

Blev i dag ringet op af kommunens sagsbehandler, der fortalte, at min revalidering var gået igennem. Samtidig fik jeg at vide, at jeg var optaget på universitetet. Kampen der startede i november 2011 er vundet. Halvanden års sygdom, genoptræning og stress kan se sin ende, så nu mangler bare kampen med patientforsikringen, men det må gå sin gang. Føler mit liv pludselig fik mening igen og kan fortsætte. Mine år i skoven var ikke forgæves, og jeg kan stadig fortsætte med arbejde i naturen[Big Grin]

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.



Synes rigtig godt om, tillykke med fremskridtet!

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Citat:quote:

Originally posted by Jens Madsen

Blev i dag ringet op af kommunens sagsbehandler, der fortalte, at min revalidering var gået igennem. Samtidig fik jeg at vide, at jeg var optaget på universitetet. Kampen der startede i november 2011 er vundet. Halvanden års sygdom, genoptræning og stress kan se sin ende, så nu mangler bare kampen med patientforsikringen, men det må gå sin gang. Føler mit liv pludselig fik mening igen og kan fortsætte. Mine år i skoven var ikke forgæves, og jeg kan stadig fortsætte med arbejde i naturen[Big Grin]

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.



Synes rigtig godt om, tillykke med fremskridtet!

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...




Jeg har altid valgt mine kampe med omhu, jeg har haft ledelsen over ca 50 gutter, og været sikkerhedsansvarlig for knap 200 på et tidspunkt, dette har givet nogle "kampe" men aldrig noget der lignede det jeg oplevede mod det offentlige.

Nov. 2011 blev jeg indlagt med mavesmerter, lægerne ville ct-scanne, men det var der ikke tid til, så blev jeg sat til ultralydsscanning, dette blev heller ikke udført. Man besluttede derfor atvidereføre nok var en betændt blindtarm og fjernede denne. Dagen efter blev jeg udskrevet, til trods for blindtarmen ikke så betændt ud og ma havde fundet betændelse rundt om tarmene. Otte dage efter lavede man en patologi af den fjernede blindtarm og kunne konstatere, at denne var ikke betændt andetled udefra. Efter måneder blev jeg indlagt igen, og havde to bylder på tyktarmen (12 og 8 cm), da man lagde dræn i dem punkteredes man tarmen, og måtte reoperere og ligge stomi. Masser af komplikationer kom til, men jeg kunne udskrives efter tre mdr.

Da stomien skulle ligges tilbage gik alt hvad der kunne gå galt, galt. Jeg var efterfølgende indlagt otte mdr.

Nu har jeg så kæmpet med kommunen i en rum tid, for at får lov, til at læse videre så jeg komme videre med mit liv, men til at starte med var beskeden, du har to arme og to ben, så du kan sagtens få et job!

Som sagt i starten af dette indlæg " det har været min hårdeste kamp" og mod den største modstander - men fuck det.

Jeg vandt[Smile].

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#17
Totalt glad her til morgen.

Jeg er kommet i tanke om at min uselviske handling har eller giver Lars M.L. er godt grin.

Jeg kan løfte sløret så meget, at Boryx indgår i festlighederne.

Og der ud over glæder jeg mig selv til at prøve nyanskaffelsen.

MVH Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#18
Glad idag. 4 ugers ferie starter om 1½ time. [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Min havarerede bil der ødelagde dele af topstykket fordi knastkæden hoppede et par tænder, kører igen [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#19
Er sur idag, bagage personalet strejker i københavns lufthavn.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#20
Vildt glad i dag, 3 ugers ferie er startet.

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)