Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garanti Leupold
#1
Jeg har fået et problem med min vx 2, da den den 16. Maj helt havde mistet evnen til at ændre forstørrelsen. Ringen der plejer at styre forstørrelsen kunne drejes, omend trægt, men forstørrelsen ændrer sig ikke.

Det lader til at jeg kommer til at gøre brug af Leupolds højt besungne livstids garanti, er der nogen der kender fremgangsmåden? Det bemærkes at kikkerten er importeret fra USA.

Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende?
Svar
#2
Mener at leupold har service center i Sverige og tyskland.
Så den skal vel bare sendes afsted.

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
•Customers located in the following countries may return riflescopes to the product service facility in their country or the Leupold factory WITHOUT import/export licensing requirements:AUSTRALIA, BELGIUM, DENMARK, FRANCE, GERMANY, GREECE, ICELAND, ITALY, JAPAN, LUXEMBOURG, NETHERLANDS, NEW ZEALAND, NORWAY, NEW CALEDONIA, PORTUGAL, SCOTLAND, SPAIN, TURKEY, ENGLAND, UNITED KINGDOM

•LEUPOLD PRODUCT SERVICE GERMANY
GERATE-SERVICE & MONTAGE
DIPL. ING. HARALD ROS
Coburger Strasse 71
98673 Eisfeld
Germany
Tel: +49 3686 615928
Fax: +49 3686 615929
E-mail: service@harald-ros.de

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#4
Super, jeg prøver det.
Tak for hjælpen.
Svar
#5
http://www.gyttorp.se/3_servicecenter
Har haft min til service her, det fungerede perfekt. Send dem evt en mail
Mvh
Svar
#6
Fredag fik jeg kikkerten retur fra Harald Ros, kun en uge efter jeg sendte den, nu fungerer den upåklageligt. Det er da en fin service, jeg er hvert fald meget tilfreds.
Svar
#7
Har også brugt manden da jeg ville have kliktårne på en jagtmodel fra 2008. Fin service, han holder hvad han lover.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)