Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Erstatning for hundeslik
#1
5ookr for hundeslik

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Føj for en krænkelse. Tænk engang en hund der slikker på ens sko. Føj siger jeg bare!!!

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Gud ved om man som hundeejer så også kan få erstatning når utidige ikke-hundeejere absolut skal klappe og kæle ens "søøøøde vovse", når den ellers velafrettede hund er kommanderet "Sit!" og snoren er anbragt i den dertil opsatte hundekrog udenfor en forretning????

(Sidste gang jeg selv oplevede min hunds opdragelse blev forsøgt spoleret, gik jeg resolut ud af banken, hentede min hund og under resten af mødet med min bankrådgiver lå min hund pænt ved siden af min stol ....! Dengang var han knapt 1 år gammel, men siden er han blevet hjemme. "Hunde-klapperen" fik en skideballe i forbifarten for at forstyrre min hund når jeg havde givet den besked på at blive siddende!)

Nu fremgår det ikke af artiklen om det er de svenske jernbaner der skal betale erstatning eller hundeejeren. At ejeren har betalt for en plads og udviser hensyn til efterfølgende passagerer ved at anbringe sin hund på gulvet og ikke på det betalte sæde ...arhh men altså; ville de fleste med hund dog ikke gøre det?
Havde han sat hunden på sædet, havde han vel fået en erstatningssag for at hans hund havde sat hundehår i r.... på en eller anden??!!!

Fuldstændigt ude i hampen efter min mening [V]

Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#4
HAha.. ja... sikke noget P.I.S... Kunne forstå det, hvis den havde bidt, snappet eller måske ødelagt noget...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)