Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Nye betalingsrutiner for våbenlicens
#1
Nye betalingsrutiner for våbenlicens

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Pænt underholdende. jeg betalte kontant på stationen i malmö i går formiddags.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#3
Bare rolig du bliver ikke snydt... Vent bare på mandag kommer der et indbetalingskort så du kan få lov at være en af de første til at betale et sådant.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#4
De påstår at det nu tager MINDST 8 uger at behandle en importansøgning. Jeg har tidligere fået det ordnet på 1 uge, men nu skal der åbenbart gå burokrati i den.
Det er så knap så sjovt når jeg kun har 4 uger til at ordne tingene i.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#5
Ring og snak med sagsbehandleren. Er man venlig og forklarer situationen er det før set at de gør hvad de kan.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Jeg har op hendes opfordring sendt et brev, hvor jeg forklarer dilemmaet, samt det faktum at jeg hellere havde haft min far her end hans gevær.
Jeg håber det virker, ellers skal jeg vist finde den store pose med cowboy-tricks frem.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#7
Prezzy>> Selvom det er en "meromkostning" så kan en af os fra forum jo "overtage" geværerne i vores navn i DK, og når så du har papirerne i orden i Sverige, så kan vi skrive dem videre. Jagtgeværer er jo gratis, så det er kun evt. rifler der koster...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#8
Tak for buddet McQ. Jeg har allerede overvejet den løsning, og har da også jagtkammerater der har budt sig til.
Som vestjyde vil man jo gerne spare de 420 kr. Det er jo lige til en tur op til Rolin.......

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#9
Sagen er bøf, og jeg har nu fået min våbentilladelse. [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)