Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brunst Sverige
#1
Hvornår er det ca brunst i Sverige. Vi snakker ca 100 km fra broen. Og tænker naturligvis bukke

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Du kan regne med at den starter d. 15/7

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Og den er slut i midten af august. Helt slut.... [xx(]
Svar
#4
Nå okay. Spørger forde jeg er blevet inviteret på jagt i Sverige den 15 august men det er jo nok et lidt dødt tidspunkt

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#5
Ja det er meget dødt hvis du tænker på bukkejagt for jagten starter først d. 16/8
Man kan være heldig mht. brunsten hvis det har været en kold og våd sommer så starter brunsten oftest lidt senere 3-5 dage, men det er sjældent, der er mulighed for lidt efterbrunst for de råer der er ikke blev drægtige .
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
Jeg skal til Letland fra 31. juli til 4. august. så der håber jeg bukkene stadig er aktive - og at jeg kan finde ud af at bruge bukke-kaldet?
Mvh Jesper
Svar
#7
Mente også den 16 vi skal mødes den 15 og så jage fra næste morgen

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#8
Brunsten kan godt straekke sig til bukkejagts premieren, men det er langt fra hvert aar. Det har dog vaeret tilfaeldet adskillige aar I loebet af de 15 aar vi har haft jagt I Skaane. Man kan dog sagtens skyde bukke selv om brunsten er ovre, men aktivitetsniveauet er naturligvis mindre.

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#9
Hvordan med jagttegn hvordan laves det og hvor længe tager det ????

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#10
gå ind på dette link.

http://www.naturvardsverket.se/Var-natur...aktkortet/

Når du har betalt printer du din kopi ud, husk at lave en våben dekleration det gør du her.

http://www.tullverket.se/innehallao/tjan...10780.html

Knæk og bræk.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)