Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M70 coyote
#1
Kære medlemmer, fik en blødningen og købte en winchester m70 coyote.. Har siddet og kigge luret en del på den, så tænkte på om hvem/hvad og hvor kan man få bygget et ordentlig magasin på..? Til nødderne der vil spørge er det en .308w, rail på og en pm2 på ryggen.. Har i tankerne at fodre den med xp3 søm i 150grains..[Big Grin] mvh Rune
Svar
#2
Du har PM.

Jan
Jan
Svar
#3
fin riffel [Big Grin]

out hunting
out hunting
6,5x47 L
300 wsm
Svar
#4
Fin riffel tillykke med den og tak for lån..[Big Grin]

[Image: ajbutton.gif]

VH
Lars


Svar
#5
Rune N,

Når du finder en løsning må du godt give en melding om hvor, hvorledes og hvem[Smile]

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#6
Uden at blive brændt som heks på bålet så mener jeg at det her passer på:
http://www.midwayusa.com/product/185126/...r-10-round

Mvh Zeb
Svar
#7
Bundmetallet er discontinued hos MidwayUS og MidwayDanmark er bestemt discontinued.

Winchester reservedele er næsten umulige at få fat i, hvis man havde købt en Remington 700 kan man få så mange stumper at man kan bygge den om så den ligner et rumskib. Og hvem vil det på sådan en lås. Det sidste er ikke helt fair, men Win 70 er en bedre lås.

At få reservedele fra US er kun muligt hvis det er under 100US og det ikke ligner noget til et finskytteriffel[Sad!] Min Win 70 har fået "plastik skæfte" og en ny pibe, men jeg mangler - stadig efter 2 års søgen - bundmetalet, den er født med lukket magasin brønd, men nu har jeg hørt at det muligvis er på vej.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)