Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvornår starter brunstjagten i Polen 2013 på bukke
#1
Hej
Er der nogle som kan svare på det ?

Mvh Ole

Slæde trækker. I love it
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#2
Min kammerat tager afsted på tirsdag....

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Jeg tror at den er i fuld gang.
Jeg følger Kristoffer Clausen via Facebook/YouTube - og de kalder da lystigt flotte bukke ind med lokkekald.

Så du må hellere pakke og komme afsted [Big Grin]
Mvh

Niels.
Svar
#4
Hej
Min oplevelse er, at det er de første 3 dage i august der er mest brunst der hvor jeg kommer, har været afsted en del gange efterhånden og vi ankommer altid den 31/7 og oplever altid meget brunst i de 4 dage vi er der, stedet er i det sydlige Polen tæt på Legnica.
Svar
#5
jeg kører også onsdag aften, men ser desværre at der er 34 grader [8D]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by NielsM

Jeg tror at den er i fuld gang.
Jeg følger Kristoffer Clausen via Facebook/YouTube - og de kalder da lystigt flotte bukke ind med lokkekald.

Så du må hellere pakke og komme afsted [Big Grin]


Ham der Kristoffer, er det ikke ham der nordmanden, som overlevede 12 måneder, uafbrudt, alene i vildmarken, mens han samtidigt var på hotel og jagt blandt andet i Sverige, Hvis det er den samme, behøver man jo ikke at tage alt for 100%[Wink]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by n a

Citat:quote:

Originally posted by NielsM

Jeg tror at den er i fuld gang.
Jeg følger Kristoffer Clausen via Facebook/YouTube - og de kalder da lystigt flotte bukke ind med lokkekald.

Så du må hellere pakke og komme afsted [Big Grin]


Ham der Kristoffer, er det ikke ham der nordmanden, som overlevede 12 måneder, uafbrudt, alene i vildmarken, mens han samtidigt var på hotel og jagt blandt andet i Sverige, Hvis det er den samme, behøver man jo ikke at tage alt for 100%[Wink]



Jo, det er ham. Hvor vil du hen med dette hvis jeg må være så fræk at spørge?
Jeg kunne bare se at han var dernede pt - og havde lagt en teaser op på Tuben med en stak bukke de kaldte ind. Ud fra dette antog jeg at brunsten var i fuld gang.

Men det kunne jo også være at de rent faktisk sidder og laver samme lyd som en pose sprøde majs - og så bare ligger en anden lyd på videoen.

Dette var egentligt bare det bedste svar jeg kunne give trådstarteren - jeg sidder ikke selv i Polen.

[:o)]
Mvh

Niels.
Svar
#8
Citat:quote:

Hvornår starter brunstjagten i Polen 2013 på bukke


Når råerne bliver brunstige og bukkene begynder at springe efter dem.

Fra ca. sidste uge af juli til ca 2. uge af August i intervaller.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by NielsM

Citat:quote:

Originally posted by n a

Citat:quote:

Originally posted by NielsM

Jeg tror at den er i fuld gang.
Jeg følger Kristoffer Clausen via Facebook/YouTube - og de kalder da lystigt flotte bukke ind med lokkekald.

Så du må hellere pakke og komme afsted [Big Grin]


Ham der Kristoffer, er det ikke ham der nordmanden, som overlevede 12 måneder, uafbrudt, alene i vildmarken, mens han samtidigt var på hotel og jagt blandt andet i Sverige, Hvis det er den samme, behøver man jo ikke at tage alt for 100%[Wink]



Jo, det er ham. Hvor vil du hen med dette hvis jeg må være så fræk at spørge?
Jeg kunne bare se at han var dernede pt - og havde lagt en teaser op på Tuben med en stak bukke de kaldte ind. Ud fra dette antog jeg at brunsten var i fuld gang.

Men det kunne jo også være at de rent faktisk sidder og laver samme lyd som en pose sprøde majs - og så bare ligger en anden lyd på videoen.

Dette var egentligt bare det bedste svar jeg kunne give trådstarteren - jeg sidder ikke selv i Polen.

[:o)]


Det jeg ville sige, var at det som kommer derfra, kan lige så godt være optaget sidste år og et helt andet sted, ligesom hans opdateringer fra dengang hvor han "opholdt sig alene i vildmarken"
Svar
#10
Dem jeg har dernede netop nu siger at bukkene er til at kalde ind, den den må være i gang.
da de kom derned var der mega varmt, og der var ikke rigtigt gang i det - men efter regn og en lavere temperatur i dag er det blevet en hel del bedre
Svar
#11
Og der er stadig mulighed bukke ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)