Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Ønsker indberetning af nedlagte Vildsvin
#1
Hvor stor er bestanden

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Det kan sguda være ligemeget at foreslå det. Når M@x er færdig i det svenske om en lille uge er der jo ikke flere grise tilbage......[Big Grin]

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#3
Der kommer nogen og hjælper mig, så vi kan oplyse det nøjagtige tal på søndag [^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Jeg dækker dele af Kronoberg len i denne weekend - tvivler dog på at det bliver der nedlægges gris

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
@M@x:

Skulle i nu have store mængder kød i overskud, så kunne jeg nok godt aftage en smule.
Jeg er dog på Fyn fra lørdag og frem til tirsdag/onsdag.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#6
Hvordan går det med naturbaconen M@x?
Hvis i har skudt det hele er der jo ingen grund til at smutte op og fodre. ;-)

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#7
Det ser ikke godt ud, det er for varmt, grisene er gået i dvale, det er her til aften efter torden og regn + 25
så Prezzy der er mulighed endnu.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#8
[Smile]

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#9
Rolin er ALT for optimistisk.

Samlet bestand lørdag: 1
Samlet bestand søndag: 0

Antal i min fryser søndag: 1 [^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Var det kun dig der var heldig Max?

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#11
Ja, jeg var den eneste der fik blod på fingrene, ud over en af drengene der skar sig på sin Leatherman [:0]

Kluden ordnede en elg, men photobucket har cencureret billedet........[B)]

Grisene er taget til køligere himmelstrøg, så vi må tilbege når de er kommet hjem igen.

TAK til alle drengene og især Rolin for en rigtig hyggelig weekend [Smile][Big Grin][8D][:p]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Jeg vil også gerne have lov til at takke alle mand der var med i denne forsøgsjagt, at alt gik uden gnidninger var skønt og at alle fik en soveplads på 2 sal var perfekt.
Håber at vi kan gentage en lignende jagt i nær fremtid, dog med lidt lavere temp. samt fuldmåne.

Knæk og bræk til alle derude.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#13
Jeg vil også gerne sige TAK for en god og hyggelig weekend til alle drengene[Smile], en ekstra tak til Rolin for at lægge hus til lave god mad m.m. og til Max for at tænke på mig til turen og for hyggelig samvær på køreturen derop og hjem![Smile]
Sku godt photobucket har cencureret det billede, må være skræmmende.[Big Grin][8D]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#14
Det forlyder at elg jagten er udsat 2 uger, myndighederne skal have en chance for at undersøge sagen nærmere, da det drejer sig om et meget tragisk forhold, elgen havde ikke en chance mod Kludens bagholdsangreb.

Kan kun håbe at Kluden fortryder sin handling.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#15
Ja det må have været meget stressende for den stakkels elgtyr![:0][Big Grin]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#16
Har kluden nu pruttet en elg?

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#17
Og tillykke til M@x med svinet. Billeder tak.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#18
Desværre ingen billeder. Grisen er mindre end 1 pixel og derfor ikke særlig tydelig......

Griller den og laver en kvart sandwich med den.........

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#19
Zebra eller kommunistgris?

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#20
Tak for en fremragende weekend, super selskab og værten i verdensklasse.

Angående den lille batalje med Kluden og elgen - det var Kluden der var offer for en særdeles brunstig elg, ja, og Kluden er tilsyneladende ikke særlig kritisk med, hvad han udsætter "suttekluden" for. Dyrene i Sverige er simpelthen ramt af en slags varmefeber der udmønter sig i ren og skær liderlighed, dette viser sig ved:
1: M@x bliver antastet af en rotte liderlige svin, der er ovenkøbet en der begynder, at poledanse op af et træ, han må derfor kaste flinten til skulderen, og dræbe svinet for ikke hans ærbarhed skal tage skade.
2: Kluden angribes af en varmepåvirket og elgtyr og ender med "suttekluden" inde i tyren (altså elgtyren)
3: her til morgen fandt jeg en liderlig skovflåt der havde suget sig fast på mine genetalis, og måtte med højre hånds tommel og pegefinger flå utysket af, så blodet flød.

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)