Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp søges
#1
Ærede formænd

Jeg mangler en billig kugle til .243 win til at lege med på skydebanen.
Jeg er faldet over Hornady FMJ i 80 grain, men er der nogle erfaringer med den?
Alternativer til den kunne være Norma jaktmatch i 95 grain, men den kan jeg ikke finde i nogle af de svenske webshops jeg normalt frekventerer.

Prisen betyder i den grad noget, da jeg bare skal bruge den til at lege og øve med.

Prezzy

P.S. Hvor kan man få Norma MRP. Skidtet er i restordre i Sverige og jeg har ikke dansk genladetilladelse.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Jeg fandt nogle billige Speer TNT I 70gr til min. De kostede vidst under 2 kr stk.

Prøv og kontakt mbjagt i Hobro. Ved de har nogle hollowpoint i 243 stående og de har - 40% på alt deres genladning udstyr da de stopper med at forhandle ladegrej. Men er meget begrænset hvad de har tilbage i de forskellige kalibre.

Fordi jeg kan.
[Image: asgaard.gif]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Min lokale pusher har sierra gameking 100 grs til ca 2 kr stykket. Kan evt aflevere i Sverige i morgen.

Super god kugle iflg min erfaring,

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#4
MRP og URP er også i restordre i Danmark.
Forventet levering September....

Fordi jeg kan.
[Image: asgaard.gif]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
Hvordan ville en Sierra Blitz Varmint 80 grain have det med Norma 217?

Jeg kan ikke finde nogle data på det krudt, og MRP, URP og 204 er godtnok ved at være svære at finde.

.243 win
Sierra Blits Varmint 80 gr.
Norma 217
Norma hylster
Federal 210 gænghat

Jeg efterspørger ikke en QL kørsel, men bare en ladning i den hurtigere ende

Morten

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)