Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
buejagt Sverige
#1
Hejsa
Er der nogen herinde, der har opdateret information omkring situationen vedr byejagt hinsidan?
Det blev vidst diskuteret for et års tid elker to siden derovre, om buejagt skulle tillades...
Er det blevet tilladt?

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Hej.
Der er stadigvæk forbudt og der er ingen aktuel ændring før efter 2015.

Men det hjælper lidt hvis der lægges et tryk på Svenska Jägareförbundet, jo flere der vil på jagt med bue, jo større indflydelse, er meldingen.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
og hvordan kan man som dansker lægge press på det svenske jægerforbund mest effektivt?

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Det nemmeste er at kontakte dem og bede dem tage sagen op med deres kontakt personer i højre regi.

Ved der er en ret stor påtrykning for at tillade buejagt på forsøgs basis fra 2015

Samtidig kan du kontakte EU.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)