Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schultz & Larsen - endelig en hjemmeside
#1
Så er Schultz & Larsen kommet på nettet. Find hjemmesiden via links siden her på sitet!

Hvad mener I???

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Ja Jens...

Det er vist ikke en hjemmeside, men en "gåhjemside". Jørgen du må kunne gøre det bedre, end blot kopiere kataloget.

Great Dane
Great Dane

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Jens Ulrik Høgh

Så er Schultz & Larsen kommet på nettet. Find hjemmesiden via links siden her på sitet!

Og til de dovne: Schultz & Larsen
Det er en meget flot og samtidig simpel hjemmeside.
Jeg kan lide den.[Big Grin]

Hilsen
Anders[8D]
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#4
Great Dane har fået tre stjerner fordi jeg har reguleret kravene [Big Grin]....og med hensyn til Schultz & Larsen hjemmeside, så har jeg ingen andre kommentarer end: Hvis man virkelig vil sælge et så udpræget kvalitetsprodukt, som jeg vitterligt mener disse danske rifler er, så burde man måske nok ofre en lidt mere professionel hjemmeside og lidt mere tekst. Fem linier om Schultz & Larsens hæderkronede historie som riffelleverandører til alverdens storvildtsjægere er måske lige beskedent nok ???

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Med hensyn til S&L hjemmeside.
Hvis man vil sælge til tyskere, franskmænd, buskmænd og andre, så må man nok hellere lave nogle små knapper med flag på, så dem der ikke kan engelsk osse får en chance for at læse om produktet.

mvh M@X der har ventet 6mdr. på sin S&L

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Ja-ja... den hjemmeside er da ok, den er ihvertfald hurtig at kigge igennem[Wink]

Personligt forstår jeg ikke det der med "under construction" hvorfor ikke lave noget der er "færdigt" og så bare forbedre det hen ad vejen?
"under construction" er GAMMELDAGS!!!!
(sagde IT-spaden![8D])

Hilsner
Dravis aka: FMJ
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Jeg forstår ikke helt S&L's forretningskoncept. De laver en rigtig god og velskydende riffel med nogle gennemtænkte detaljer, som mange er interesserede i at købe. På trods heraf har fabrikken svært ved at få våbene ud i butikkerne. Jeg har talt med flere våbenhandlere i det midtjyske, som ikke længere ønsker at handle med S&L, idet varerne angiveligt ikke bliver leveret som aftalt.
Jeg har selv undret mig over det store "gap" fra Jens Perto har testet og anmeldt en S&L-riffel i "JÆGER" til den omtalte model er at finde på hylderne (mindst 1 år).
Endelig må jeg lidt deprimeret konstatere, at deres hjemmeside ikke indeholder nogen form for relevant information ud over en liste med mulige kaliber/pibeprofil-kombinationer. I den forbindelse; Kan det passe, at man skal have et magnumbundstykke (bolt) til kal. 9,3 x 62, som det er anført på siden ??

Lars

Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#8
Det er ikke korrekt at der skal et magnum bundstykke for at kunne skyde med 9.3x62!
Denne kaliber hører ind under standard kalibre og er derfor "dækket" af et standard bundstykke.
Først ved 7 mm Rem. Mag. skal der et magnum bundstykket til.

Hilsen

Fasan

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)