Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fjernelse af historie.
#1
Mener i det her er iorden, mener det er til minde om en tid som bestemt ikke må glemmes!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...053839.ece

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#2
Mon ikke de 400 tilbageværende kan dække den nødvendige historiefortælling. Om der er 500 eller kun 400 gør næppe en forskel der kan berettige risikoen for at nogen bliver spidet på frilagt armeringsjern...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Væk med lortet!

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Der er kun én ting som er værre end mandschauvinister og det er kællinger, der ikke gør som der bliver sagt!"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#4
Lad Tyskerne hente sit lort ellers send regningen til dem for bortskaffelse, det er trods alt dem der har bygget dem.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Lad Tyskerne hente sit lort ellers send regningen til dem for bortskaffelse, det er trods alt dem der har bygget dem.

/Rolin



Ja, ja - men danskerne som tjente tykt på dem[8D][:I][xx(]

mvh
Korthår
Svar
#6
Vi glemmer vist at de var "Designed" og bestilt af tyskerne men byggede med Dansk arbejdskraft og Danske materialer som i stort blev betalt med værdiløse gældsbevis...og jeg er en af dem der godt vil blive påminnet om den tid en gang imellem, men jeg er jo også gammel[8D]men når det er sagt har jeg ikke noget imod at de farlige fjernes af sikkerhedshensyn så vore tyske venner kan komme herop på ferie uden at komme til skade, for så kan de jo ikke lægge feriepengene i de Danske butikker..[}Smile]

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#7
jeg hører til dem der synes at skrumlerne "hører hjemme" hvor de nu ligger. og så lade et naturligt forfald hærge.
mht faren ved jernstænger mm er det folks egen sag,hvad de vil udsætte sig for ( og evt opdrage deres børn til at adlyde, hvis de får ordre til at holde afstand [}Smile] )

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Jeg hører til dem der mener de skal fjernes allesammen.

Problemmet er at de er farlige og ingen turister incl. danske turister ved hvor de er, de er nemlig ikke opmærket og dem der ligger ude i havet under 1 meter vand de er ikke nemme at se og de er altså farlige.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#9
Lidt ærgeligt at de banker dem i stykker, de burde da benytte chancen til at sige "HEEEER SPRÆNGES!!!" KABOOM!!

Asumption is the mother of all fuck'ups...
Asumption is the mother of all fuck'ups...
Svar
#10
Jeg kan huske da de sprængte radartårnet ved Nymindgab. Det var vist sidst i 70´erne. Historierne gik på, at de lærte, at tyskerne ihvertfald havde lavet en betonblanding der kunne holde til noget [Wink] .

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#11
Jeg kan informere de om at den dag de startede 29/7 - 2013 var der et større medie optog tilstede med bla. miljøministeren.

Om det hele bare skulle være et spil for for galleriet ved jeg ikke, men jeg kan oplyse om at dagen efter var alt maskineri fjernet, men bunkeren var stadig ikke fjernet.

Om det er sådan de vil gøre det, bare at køre maskiner i stilling i 4 timer og så forsvinde igen ved jeg ikke, men kan konkludere at så bliver de aldrig færdige. Og det går de gode skatte kroner så til, altså at flytte maskiner frem og tilbage.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#12
PR -stunt til fremme for klæbeevnen på minister-taburetter ...

Vorherre til hest ...[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)